کد خبر: ۶۹۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۵ تير ۱۴۰۲
گروه بین الملل: استون مارتین صد و دهمین سالگرد خود را در سال 2023 جشن می گیرد.


گروه بین الملل: استون مارتین صد و دهمین سالگرد خود را در سال 2023 جشن می گیرد.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز هریتج خود را در آخر هفته جایزه بزرگ بریتانیا به نمایش گذاشت و 110 استون را در پیست سیلورستون قرار داد. این خودروساز همچنین از افتتاح پردیس فرمول یک جدید خود در پیست خبر داد.

رژه خودروها 11 دهه این برند را با حضور در گذشته، حال و آینده جشن گرفت. DB12 کاملاً جدید به کلاسیک هایی مانند A3 ملحق شد، قدیمی ترین خودروی استون با بیش از 100 سال قدمت. استون DB12 جدید را در ماه می با یک موتور V8 با قدرت 671 اسب بخار در زیر کاپوت معرفی کرد که از مرسدس آ ام جی دریافت کرد.

هایپرکار جدید والکری و کراس اوور DBX707 نیز در پیست بودند و مالکان آستون از سرتاسر جهان برای شرکت در این مسابقه به محل رفتند. خودروهای ایمنی و پزشکی FIA نیز در شبکه بودند که یک استون مارتین ونتیج و DBX707 را به خط تولید اضافه کردند.

این خودروساز همچنین افتتاح پردیس فناوری فرمول یک استون مارتین آرامکو را جشن گرفت که یک مرکز 400 هزار فوت مربعی است. این مرکز مقر تیم فرمول یک خواهد بود. این اولین ساختمان از سه ساختمانی است که در این مسیر ساخته شده است. یک تونل باد جداگانه در نیمه راه تکمیل شده است و استون از سال 1992 جایگزین ساختمان اصلی کارخانه خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"