کد خبر: ۶۸۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
به گزارش خبرخودرو ٬ شرکت زامیاد از شروع شماره‌گذاری پیکاپ جدید این مجموعه یعنی زاگرس خبر داد.
آغاز شماره گذاری پیکاپ زامیاد زاگرس


به گزارش خبرخودرو ٬ شرکت زامیاد از شروع شماره‌گذاری پیکاپ جدید این مجموعه یعنی زاگرس خبر داد.

محصول جدید این شرکت در حقیقت فودای F22 محصول سال 1394 فودای لندفورت چین است که در کشورهای مختلف و با نام‌های مختلف عرضه شده است.

پیکاپ زامیاد زاگرس در سبد محصولات زامیاد در جایگاهی بالاتر از کارون قرار گیرد و به همین دلیل مشتریان می‌توانند انتظار مشخصات فنی و آپشن‌های بیشتری در آن داشته باشند.

پیکاپ زامیاد زاگرس به یک موتور آشنای 2.4 لیتری تنفس طبیعی میتسوبیشی مجهز شده است که با خودروهایی مانند کاپرا و کاپرا 2، آمیکو آسنا و فوتون بنزینی مشترک است. این پیشرانه توان تولید 136 اسب بخار قدرت و گشتاور 200 نیوتن‌متر را دارد. مصرف سوخت ترکیبی این پیشرانه حدود 10.4 لیتر در صد کیلومتر عنوان شده است. نیروی تولیدی پیشرانه زاگرس زامیاد با گیربکس پنج سرعته دستی به چهار چرخ منتقل می‌شود.

نکته مثبت در خصوص این پیکاپ، مجهز شدن آن به سیستم کنترل پایداری است و رانندگی ایمن تری را به ارمغان می‌آورد. در بخش ایمنی این خودرو به امکاناتی مانند دو کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ترمز کمکی و سیستم توزیع نیروی ترمز تجهیز شده است. پیکاپ زامیاد زاگرس از نظر تجهیزات رفاهی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد. این تجهیزات شامل روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم صوتی با نمایشگر، سنسور پارک و دوربین عقب، آینه‌های تنظیم شونده برقی، سیستم تهویه برقی، لامپ‌های هالوژنی جلو و عقب، پاور ویندوز و گرمکن صندلی هستند.

جدول مشخصات فنی پیکاپ زاگرس زامیاد

مشخصات فنی پیکاپ زاگرس
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 2378 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت 136 اسب بخار در 5250 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 200 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 سرعته دستی
حداکثر سرعت 140 کیلومتر در ساعت
وزن 1662 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 5219 طول - 1870 عرض - 4184 ارتفاع
فاصله بین دو محور 3100 میلیمتر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"