کد خبر: ۶۸۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
گروه بین الملل: مرسدس بنز کلاس E واگن خروجی با 22.6 فوت مکعب (640 لیتر) فضای بار، یکی از کاربردی ترین خودروهای موجود در بازار بود.
مرسدس بنز کلاس E واگن با طراحی شیک و فضای بار بزرگ ارائه شده است

گروه بین الملل: مرسدس بنز کلاس E واگن خروجی با 22.6 فوت مکعب (640 لیتر) فضای بار، یکی از کاربردی ترین خودروهای موجود در بازار بود.

به گزارش خبرخودرو، جانشین آن در حال حاضر در دست توسعه است و این رندر جدید نگاهی اجمالی به شکل ظاهری آن ارائه می دهد. با قضاوت براساس تصویر موجود، این خودرو صندوق عقب بزرگ خود را برای نسل جدید حفظ خواهد کرد.

البته این فقط یک فرضیه بر اساس این رندر است زیرا خودروساز هیچ جزئیاتی در مورد سقف بلند E کلاس منتشر نکرده است. با این حال، از عکس‌ های جاسوسی می ‌دانیم که واگن کلاس E شیب زیادی ندارد که بر فضای ذخیره‌ سازی تأثیر منفی بگذارد. هنوز مشخص نیست که آیا حجم بار افزایش خواهد یافت یا خیر، اما با توجه به افزایش اندکی فاصله محوری کلاس E جدید در فرم سدان، این تعجب بزرگی نخواهد بود.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که واگن معمولی کلاس E به احتمال زیاد در ایالات متحده فروخته نخواهد شد. درعوض، مرسدس برنامه‌هایی برای آوردن نسخه تمام زمینی بالابردار دارد که از اسناد اخیری که توسط این شرکت در آژانس حفاظت از محیط زیست ثبت شده است، مشهود است. اگر این فرض درست باشد، مشتریان آمریکایی E 450  تمام-زمین را در آمریکا خواهند داشت که یک موتور 3.0 لیتری شش خطی الکتریکی با 375 اسب بخار قدرت ارائه می دهد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"