کد خبر: ۶۸۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
گروه بین الملل: مرسدس بنز ظاهراً مشغول توسعه GLS به روز شده است.


گروه بین الملل: مرسدس بنز ظاهراً مشغول توسعه GLS به روز شده است.

به گزارش خبرخودرو، نسل سوم شاسی بلند پرچمدار این شرکت در سال 2020 عرضه شد، به این معنی که اکنون سومین سال خود را در بازار می گذراند.

به‌ روزرسانی معمولی مرسدس در میانه چرخه تقریباً در چهارمین سال تولید انجام می‌شود و تا زمانی که در نهایت شاهد معرفی فیس لیفت GLS باشیم، زمان زیادی طول نمی‌کشد. تا آن زمان، ما عکس‌ های جاسوسی جدیدی داریم که نمونه اولیه را با استتار کمی نشان می‌ دهد.

ما نیز انتظار تغییرات بزرگی را در زیر کاپوت نداریم. GLS 63 در حال حاضر دارای پشتیبانی الکتریکی در قالب یک سیستم نیمه هیبریدی برای موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8 با 603 اسب بخار قدرت و 627 به علاوه 184 پوند فوت گشتاور (موتور احتراقی به اضافه موتور الکتریکی) است. با استفاده از این موتور، این شاسی بلند بزرگ و سنگین می تواند در 4.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 62 مایل در ساعت برسد، در حالی که حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی 155 مایل در ساعت بدون بسته اختیاری درایورز پک تنظیم می شود.

با توجه به اینکه مرسدس چقدر محافظه کارانه با تغییرات طراحی عمل می کند، انتظار داریم که GLS به زودی به روزرسانی داشته باشد. نسخه آ ام جی احتمالا چند ماه بعد عرضه خواهد شد و احتمالاً به عنوان مدل 2024 به فروش می رسد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"