کد خبر: ۶۸۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
گروه بین الملل: لامبورگینی تا پایان ماه مارس جانشین آونتادور خود را معرفی نخواهد کرد.


گروه بین الملل: لامبورگینی تا پایان ماه مارس جانشین آونتادور خود را معرفی نخواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، با این حال، به نظر می ‌رسد که تصاویر فاش شده در اینستاگرام پیش ‌نمایش ابرخودروی جدید را پیش از اینکه ببینیم ظاهر آن چگونه است، هستند.

قسمت عقب خودرو کاملا آشنا و بلند به نظر می رسد. این دستگاه دارای یک سیستم اگزوز دوگانه است که بین چراغ‌های عقب Y شکل قرار دارد، درست مانند تصاویر ثبت اختراع. تصویر اینستاگرام همچنین دیفیوزر تهاجمی عقب خودرو را نشان می دهد، اما برخی جزئیات در سایه ها پنهان می شوند. چیزی که قابل مشاهده نیست، چراغ ترمز سوم است که در تصاویر جاسوسی قبلی از خطوط سقف پیروی می کرد.

لامبورگینی جدید موتور V12 را حفظ خواهد کرد. این خودروساز گفته است که این ابرخودروی جدید از سیستم هیبریدی پلاگین استفاده خواهد کرد، اما مشخصاتی مانند اسب بخار و برد الکتریکی همچنان یک راز باقی مانده است. لامبورگینی قصد دارد تا سال 2024 کل خط تولید خود را تا حدودی برقی کند و مدل تمام الکتریکی آن در نیمه دوم این دهه رونمایی شود. یک هوراکان هیبریدی باید بعد از جانشین آونتادور عرضه شود.

ابرخودروی جدید لامبورگینی شیک به نظر می رسد، حتی اگر عکس های ضعیف آن را در بهترین نور نشان ندهند.

ما به زودی همه چیز را در مورد لامبورگینی جدید خواهیم دانست و انتظار می رود که خودروساز آن را در اواخر ماه آینده معرفی کند. ما نمی دانیم چه زمانی به فروش می رسد یا نام رسمی آن چیست، اما تولید آونتادور قبلاً به پایان رسیده است و کارخانه را آماده شروع ساخت نوع جدید می کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"