کد خبر: ۶۷۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱
گروه بین الملل: برنامه ریزی در حال تحول هیوندای برای بخش N خود شگفتی هایی را در پیش دارد که برخی به دلیل آلایندگی و برخی به نفع علاقه مندان است.


گروه بین الملل: برنامه ریزی در حال تحول هیوندای برای بخش N خود شگفتی هایی را در پیش دارد که برخی به دلیل آلایندگی و برخی به نفع علاقه مندان است.

به گزارش خبرخودرو، ما می دانیم که آیونیک 5 Nدر سال 2023 حسابی را برای عصر الکتریکی این خودروساز باز خواهد کرد. مشاور فنی اجرایی هیوندای، آلبرت بیرمن، که سابقاً رئیس بخش تحقیق و توسعه بود، توضیح داد که بخشی از اصلاحات ICE در کنار معرفی خودروی الکتریکی اتفاق می افتد. موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر که ماجراجویی N را در هاچ بک i30 N در استرالیا در سال 2018 آغاز کرد و مدل های N وN لاین را در بازارهای جهانی تقویت کرد، به دلیل آلایندگی یورو 7 از خط تولید N حذف خواهد شد. پیشنهاد این است که موتور را می توان با یک پیشرانه الکتریکی در مدل های کوچکتر جایگزین کرد.

با قرار دادن پیشرانه 2.0 لیتری، انتظار می رود که 2.5 لیتری در سوناتا N لاین روبه رو شود و به نسل دوم سدان i30 N که الانترا N ما است، ادامه دهد. بیرمن گفت: "i30 N کاملاً ایمن است، حداقل نسخه سدان، بنابراین ما نسل بعدی خودرو را با موتور بنزینی جدید خواهیم دید، زیرا از قبل در برنامه های آینده ما قرار دارد."

خبر خوب برای برخی بازارها این است که 2.5 لیتری در خط N در حال حاضر قدرتمندتر از موتور 2.0 لیتری در خودروهای N است.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"