کد خبر: ۶۷۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱
ایسنا/گلستان شهردار گرگان با تشکر از انرژی حاکم بر فعالیت های مرکز توسعه فرهنگ شهروندی ، آگاه سازی جامعه در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از نقش های برجسته این مرکز عنوان کرد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان در بازدید از مرکز توسعه فرهنگ شهروندی با اشتره به اینکه مرکز آموزش و توسعه فرهنگ شهروندی برای ما در درجه اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: این مرکز از ابتدا با عشق، انرژی، انگیزش و تعهد شکل گرفت و بنیان نهاده شد.

وی با بیان اینکه لازم است در عمل نیز این مرکز حمایت و توجه مضاعف برخوردار باشد تا بتواند با عشق و انرژی و انگیزه بالا به فعالیت های موثر خود ادامه دهد، افزود: عشق و انرژی حاکم بر فعالیت های آموزشی در این مرکز ستودنی است.

شهردار گرگان تاکید کرد: آگاه سازی جامعه در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی می تواند یکی از نقش های برجسته و موثر مرکز شما باشد. 

سیدالنگی با توجه به دغدغه های تامین آموزش شهروندی برای قشرهای مختلف شهر ادامه داد: آنچه به عنوان ابزار و امکانات مورد نیاز برای بهبود کیفی فعالیت های آموزشی مطرح است تامین می شود تا این مجموعه پس از یکسال و نیم فعالیت مورد رضایت شهروندان، در ادامه با قدرت بیشتری ماموریت های آموزشی خود را به سامان برساند. 

وی در پایان این دیدار ضمن صدور دستورهای لازم، شخصا پی گیر تامین و تهیه امکانات مورد نیاز این مرکز شد و پس از نشست اختصاصی، مرکز آموزش و توسعه فرهنگ شهروندی مورد بازدید شهردار گرگان، مدیر مالی و مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان قرار گرفت.
برچسب ها: گرگان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"