کد خبر: ۶۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۱۳ دی ۱۳۸۷
به گزارش خبرخودرو ، سرنشینان بیش از 200 خودروی عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر از برف و کولاک نجات یافتند .

نجات صدها مسافردر استان اردبیل از برف و کولاک

به گزارش خبرخودرو ، سرنشینان بیش از 200 خودروی عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر از برف و کولاک نجات یافتند .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، رئیس اداره راه و ترابری مشگین‌شهر گفت : به دنبال بارش سنگین برف و کولاک شدید، مسافران زیادی دیشب و امروز گرفتار برف و کولاک شدند که با تلاش مأموران راهداری نجات یافتند و در مراکز امنی از جمله مساجد و مدارس شبانه‌روزی روستایی اسکان داده شدند.

محمد‌رضا حاتمی با اشاره به مسدود بودن چندین راه روستایی در شهرستان مشگین‌شهر افزود : گروههای راهداری با عزیمت به جاده‌های روستایی عملیات بازگشایی این راهها را طی امروز و فردا انجام می‌دهند .

دهها مسافر گرفتار شده در برف و یخ جاده خلخال به اسالم نیز دیشب و امروز با تلاش راهداران ، امدادگران جمعیت هلال‌احمر و مأموران پلیس‌راه از کولاک رهایی یافتندبه مقصد خود هدایت شدند .

به علت لغزنده بودن سطح جاده خلخال - اردبیل ، یک خودروی سواری پژو دیروز به دره‌ای سقوط کرد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت .

ملکیان ، بخشدار اصلاندوز نیز گفت بارش سنگین برف در این بخش موجب مسدود شدن 70 راه روستایی و قشلاقات شده است .

بارش برف سنگین در جعفرآباد هم راه اصلی و ترانزیتی و راه ارتباطی تمامی روستاهای این بخش را مسدود کرده و موجب شکستن چندین اصله درخت و انحراف چند دستگاه خودرو از جاده‌ها شده است .

بارش سه روزه برف در پارس‌آباد هم که طی ده سال گذشته بی‌سابقه بوده ، علی‌رغم اختلال در کارهای روزمره مردم ، موجب خوشحالی زارعان این منطقه کشاورزی شده است .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"