کد خبر: ۶۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۱۲ دی ۱۳۸۷
به گزارش خبرخودرو ، رئيس پليس راهور تهران بزرگ گفت: مرحله جديد طرح تشديد برخورد با خودروهاي فاقد معاينه فني با جديت ادامه دارد.

طرح تشديد برخورد با رانندگان متخلف با جديت ادامه دارد

به گزارش خبرخودرو ، رئيس پليس راهور تهران بزرگ گفت: مرحله جديد طرح تشديد برخورد با خودروهاي فاقد معاينه فني با جديت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ،‌ سرهنگ سيد هادي هاشمي با اشاره به افزايش آلودگي هوا در چند روز گذشته افزود: در اين طرح با خودروهاي دودزا و خودروهايي که به صورت غيرمجاز وارد محدوده طرح ترافيک و زوج و فرد شوند، برخورد مي شود.

وي گفت: در چند روز گذشته با 18 هزار و 285 دستگاه خودروي غيرمجازي كه به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد وارد شده بودند، برخورد شد.

سرهنگ هاشمي افزود: همچنين با 14 هزار و 491 دستگاه خودروي فاقد معاينه فني برخورد و 258 دستگاه خودروي دودزا به پاركينگ فرستاده شدند.

رئيس پليس راهور تهران بزرگ گفت: خودروهاي متخلف علاوه بر اعمال قانون و جريمه،‌ با قفل چرخ متوقف مي شوند.

وي با بيان اين که گروههايي براي اجراي اين طرح تشکيل شده است افزود: تصميم داريم روزانه حداقل 1000 دستگاه خودروي فاقد معاينه فني و وارد شده به طرح ترافيک و طرح زوج و فرد را اعمال قانون کنيم و قفل چرخ بزنيم.

سرهنگ هاشمي گفت: خودروهاي وارد شده به محدوده طرح ترافيک و زوج و فرد، تا پايان طرح (ساعت 7 بعداز ظهر) در كنار خيابان متوقف مي مانند و رانندگان آن ها بعد از اتمام طرح با ارائه گواهي عدم خلاف، سند مالکيت خودرو و قبض پرداخت شده جريمه مي توانند خودروي خود را تحويل بگيرند.

وي افزود: خودروهاي فاقد معاينه فني و خودروهايي که نتوانند احراز مالکيت کنند و گواهي عدم خلاف ارائه دهند از ساعت 7 به بعد براي گذراندن تشريفات قانوني به پارکينگ منتقل خواهند شد.

سرهنگ هاشمي گفت: خودروهاي فاقد معاينه فني حداقل 24 ساعت توقيف مي شوند، زيرا تردد آن ها ممنوع است و پس از اين ساعت مي توانند خودروي خود را براي مراجعه به تعميرگاه و مراکز معاينه فني، تحويل بگيرند.

رئيس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با بيان اينکه طرح تشديد برخورد با خودروهاي فاقد معاينه فني و وارد شده به محدوده طرح ترافيک مستمر خواهد بود گفت: شهروندان از ورود غيرمجاز به محدوده‌ هاي طرح ترافيك و زوج و فرد و همچنين تردد با خودروهاي بدون برگه معاينه فني جدا خودداري كنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"