کد خبر: ۶۷۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱
گروه بین الملل: مانند بی ام و، تویوتا در مورد اینکه با حذف موتور احتراقی و خنثی سازی کربن نباید عجله کرد، سخن گفت.


گروه بین الملل: مانند بی ام و، تویوتا در مورد اینکه با حذف موتور احتراقی و خنثی سازی کربن نباید عجله کرد، سخن گفت.

به گزارش خبرخودرو، تویوتا بر این باور است که باید ترکیبی از پیشرانه ها وجود داشته باشد تا به مردم اجازه دهد تصمیم بگیرند چه چیزی برای نیازهایشان گزینه بهتری به شمار می آید، به خصوص که زیرساخت شارژ الکتریکی هنوز در بسیاری از نقاط جهان توسعه نیافته است. خودروهای برقی بیشتری در راهند، اما این خودروساز ژاپنی هنوز از خودروهای ICE دست برنداشته است.

شان هانلی، مسئول فروش و بازاریابی تویوتا، گفت تویوتا با خودروهای برقی با باتری مخالف نیست، اما تنوع محصولات راه درستی است که در آینده قابل پیش بینی باید دنبال شود. منظور او مدل های هیبرید، پلاگین هیبرید و مدل های هیدروژنی سلول سوختی بود. تمام خودروها تا پایان دهه جاری تا حدودی برقی خواهند شد، اما به استثنای یک مدل: مدل ‌های گازو ریسینگ.

در واقع، هانلی گفت که "تا سال 2030، هر تویوتا در محدوده ما، به غیر از خودروهای پرفورمنس GR، نوعی از الکتریکی سازی را خواهد داشت." این بیانیه تنها چند هفته پس از آن منتشر شد که مهندس ارشد GR86 گفت که مدل های اضافی GR فراتر از یاریس، کرولا، 86 و سوپرا وجود نخواهد داشت.

تویوتا مخاطبان خود را می شناسد و پایبندی به پیشرانه های فقط ICE برای علاقه مندانی که به دنبال خرید یک خودروی پرفورمنس هستند، جذاب خواهد بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"