کد خبر: ۶۶۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱
ایسنا/سیستان و بلوچستان شیعه و سنی همه در پایگاه وحدت اسلامی یک صدا اغتشاشات اخیر در زاهدان و برخی مناطق سیستان و بلوچستان را محکوم کردند .

به گزارش ایسنا، سران طوایف ، علما و معتمدین شمال استان در همایشی در زابل اغتشاشات اخیر در استان را محکوم کردند.

مولوی مقدسیان امام جمعه اسفند دلگان، مولوی امیری امام جمعه مسجد گرون بخش جلگه چاه هاشم دلگان، و جمعی از علمای اهل سنت دلگان با محکوم کردن اتفاقات اخیر خواستار هوشیاری کامل مردم استان در این خصوص شدند.

همچنین عشایر بخش و روستائیان بخش مرکزی سراوان ، کانون بسیج ورزشکاران سراوان  و بخشداری مرکزی سراوان و بخشداری بخش های بم پشت و مهرگان سراوان، اداره راه و شهرسازی ،هلال احمر ، اداره ورزش و جوانان و ورزشکاران سراوان ، علما، روحانیون، بزرگان، ریش سفیدان و سران طوایف شهرستان مرزی هیرمند، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان قصرقند، علما، جوانان و معتمدان ‌چابهار، شرکت گاز استان ، سران طایفه سارانی ، و دیگر سران طوایف و ارگانها ، نهادها و گروههای مختلف مردمی در بیانیه های جداگانه اعتشاشات اخیر را محکوم کردند .

در پی اقدامات تحریک آمیز گروهک های ضد انقلاب ودشمنان نظام با هدف سوء استفاده و بهره برداری از احساسات وهیجانات جوانان، ظهر روز گذشته پس از برگزاری نمازجمعه اهل سنت در مسجد مکی زاهدان، تعدادی از عناصر افراطی ومسلح با نفوذ در میان نمازگزاران وتحریک آنان ، به کلانتری مجاور محل اقامه نماز، حمله کردند و قصد تصرف آن را داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"