کد خبر: ۶۶۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱

ایسنا/خراسان جنوبی ۱۳۰ کیسه آرد قاچاق با تلاش ماموران انتظامی در شهرستان‌های سرایان و فردوس خراسان جنوبی کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی وطن دوست، فرمانده انتظامی شهرستان سرایان، امروز شنبه دوم مهر از توقیف یک دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو حامل بار آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان سرایان اخباری را مبنی بر قاچاق آرد توسط یک دستگاه کامیونت ایسوزو دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وطن دوست افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیونت تعداد ۱۱۰ کیسه آرد قاچاق به وزن تقریبی ۴ تن و ۴۰۰ کیلوگرم و ارزش ۲۷۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی سرایان تصریح کرد: ماموران علاوه بر توقیف خودرو، یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی گفت: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود که باید با آگاهی‌بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی، قدم‌های مفید و موثری در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولیدکنندگان داخلی برداریم.

وانت حامل آرد قاچاق در فردوس متوقف شد

سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس نیز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک وانت پیکان مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از وانت پیکان، ۲۰ کیسه آرد قاچاق کشف را کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فولادی گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا از ماموریت‌های مهم و مستمر پلیس در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و دستیابی به این امر نیازمند همکاری آحاد جامعه است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"