کد خبر: ۶۶۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
گروه بین الملل:هیوندای سوناتا، درست مانند بسیاری از سدان های دیگر در ایالات متحده و اروپا، آینده نامشخصی دارد.


گروه بین الملل: هیوندای سوناتا، درست مانند بسیاری از سدان های دیگر در ایالات متحده و اروپا، آینده نامشخصی دارد.

به گزارش خبرخودرو،شایعاتی منتشر شده است که نشان می دهد این مدل قدیمی ممکن است پس از نسل فعلی بازنشسته شود. با این حال، قبل از اینکه این اتفاق بیفتد سوناتا به احتمال زیاد اواخر امسال یا در سال 2023 به‌ روزرسانی جامعی خواهد داشت.

ما عکس ‌های جاسوسی از نمونه‌ های اولیه سوناتا را ندیده‌ ایم، اما گزارشی در ماه گذشته منتشر شد که این سدان می‌ تواند یک طراحی مجدد داشته باشد. در حالی که هنوز بر روی پلت فرم یکسانی سوار است و تا حد زیادی از فناوری ‌های مشابه استفاده می ‌کند، این خودرو می ‌تواند از یک چهره کاملاً جدید و یک فضای داخلی اصلاح‌ شده بهره ببرد تا آن را برای سه یا چهار سال دیگر در بازارهای بین ‌المللی تازه نگه دارد.

بر اساس این اطلاعات، طراحان خودرو Kolesa.ru دو طرح دیجیتالی انحصاری در پیش نمایش سوناتای جدید ایجاد کردند. همانطور که می بینید، تغییرات بسیار بیشتر از یک فیس لیفت معمولی را نشان می دهند، زیرا نمای جلو دارای یک طرح کاملاً جدید است. این سوناتا با یک نوار نور LED که بر روی جلوپنجره بزرگ رادیاتور قرار گرفته است، عناصر طراحی زیادی را از وانت هیوندای استاریا وام می گیرد.

تغییرات در قسمت عقب کمتر قابل توجه است، اگرچه چراغ های عقب شکل کاملا جدیدی دارند و دیگر به قسمت بالایی دریچه کشیده نمی شوند. سپر همچنین دارای تغییراتی است، از جمله یک دیفیوزر اصلاح شده، که آرایش اگزوز دوگانه مدل فعلی را حفظ می کند. طراحی چرخ ها بدون تغییر باقی مانده است اما به خوبی با طراحی جدید مطابقت دارد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"