کد خبر: ۶۵۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۰۴ تير ۱۴۰۱
گروه بین الملل: ویدیوی جدید شاسی بلد بزرگی را نشان می دهد که در اطراف پیست آلمان در حال حرکت است.


گروه بین الملل: ویدیوی جدید شاسی بلد بزرگی را نشان می دهد که در اطراف پیست آلمان در حال حرکت است.

به گزارش خبرخودرو، XM جدید با یک پیشرانه هیبریدی پلاگین قوی که 644 اسب بخار (474 کیلووات) قدرت و 650 پوند فوت (881 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند، وارد بازار خواهد شد. این موتور جدید 4.4 لیتری S68 V8 با توربوشارژ دوقلو با یک موتور الکتریکی داخل گیربکس ZF 8HP مخصوص XM جفت شده است.


بی ام و همچنان طراحی خودرو را زیر پوشش استتاری پنهان می کند، اما ما می دانیم که این شاسی بلند از طراحی چراغ های جلو استفاده می کند. رئیس طراحی بی ام و در اوایل سال جاری توضیح داد که چیدمان چراغ های جلو به طراحان آزادی بیشتری در طراحی قسمت جلو می دهد. چراغ های جلو باید استانداردهای قانونی خاصی را رعایت کنند، بنابراین طراحان آزادی عمل کمتری دارند.

بی ام و XM دومین خودروی برند M است. این خودرو به اندازه سوپراسپرت M1 شیک یا جذاب نیست، اما بی ام و در مورد اینکه چرا XM یک کراس اوور است کاملاً صادق بود و گفت شاسی ‌بلندها اکنون محبوب هستند. بخش کراس اوورها و شاسی‌ بلندها همچنان به رشد خود ادامه می ‌دهد و XM محصولی جسورانه در این بخش است.

ما تمام جزئیات مربوط به این کراس اوور را زمانی که اواخر امسال معرفی می شود، دریافت خواهیم کرد، که امیدواریم زمان زیادی نباشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"