کد خبر: ۶۵۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
گروه بین الملل: ظاهرا رویای تاکسی بدون راننده اکنون حداقل برای جنرال موتورز و شرکت خودروهای خودرانش یعنی کروز به واقعیت تبدیل شده است.


گروه بین الملل: ظاهرا رویای تاکسی بدون راننده اکنون حداقل برای جنرال موتورز و شرکت خودروهای خودرانش یعنی کروز به واقعیت تبدیل شده است.

به گزارش خبرخودرو، کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا (CPUC) در یک رای به اتفاق آرا در این هفته به کروز برای فعالیت در سانفرانسیسکو چراغ سبز نشان داد. این امر باعث می‌شود جنرال موتورز و کروز تنها شرکت ‌هایی باشند که خدمات تجاری بدون راننده را در یکی از شهرهای بزرگ ایالات متحده ارائه می ‌کنند.

کلمه کلیدی در اینجا "شهر بزرگ" است زیرا ویمو اولین خودرویی بود که در سال 2020 خودروهای خودران را به عنوان تاکسی سواری به عموم مردم ارائه کرد، البته فقط در ایالت آریزونا ارائه می شد. ویمو از آن زمان گسترش بیشتری یافته است و حتی خدمات تاکسی خودران را در چین ارائه می دهد.

تاریخ دقیقی که تاکسی های بدون راننده کار می کنند اعلام نشده است، اما 30 تاکسی تمام الکتریکی شورولت بولت وجود خواهد داشت که پس از شروع عملیات در سانفرانسیسکو تردد خواهند کرد. کروز گفت که با هدف ارائه راحت‌ ترین تجربه ممکن برای مشتری، سفرهای پرخرج را به تدریج اجرا خواهد کرد. این شرکت می خواهد بر "ارائه خدمات فوق العاده و ایمن برای سواران خود" تمرکز کند.

در ماه فوریه، اولین تاکسی ‌های خودران برای کسانی که در کروز ثبت ‌نام کردند، ارائه شد. تاکسی سواری رایگان بود و 70 درصد شهر را پوشش می داد.

کروز از هر فرد در سان فرانسیسکو درخواست می ‌کند که در وب‌ سایت خود ثبت‌ نام کند تا شروع به استفاده از تاکسی ‌های بدون راننده کند. این شرکت همچنین کاربران را تشویق می کند که بازخورد خود را برای بهبود مستمر خدمات خود ارائه دهند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"