کد خبر: ۶۵۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
گروه بین الملل: در ابتدای ماه، ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل آلفارومئو گفت که نسل دوم جولیا تولید خواهد شد.


گروه بین الملل: در ابتدای ماه، ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل آلفارومئو گفت که نسل دوم جولیا تولید خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، تولید این خودرو مدتی طول می کشد زیرا این سدان اسپرت ابتدا فیس لیفت میانه چرخه را پشت سر می گذارد و بنابراین حداقل تا سال 2025 یا 2026 به شکل فعلی خود باقی خواهد ماند. زمانی که جانشین آن در نهایت وارد بازار شود، هیچ موتور احتراقی نخواهد داشت. در واقع، جولیا فقط خودروهای الکتریکی تولید خواهد کرد.

با این حال، ممکن است این خودرو دیگر یک سدان نباشد. از آنجایی که تقاضا برای سالن ها در دهه های گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، آلفارومئو در حال تجدید نظر در این فرمول است.

سیتروئن رویکرد مشابهی را با C5 خود در پیش گرفته است زیرا آخرین مدل با نام C5 X دیگر یک سدان نیست. بیشتر شبیه یک واگن سواری با سقفی کوپه مانند است. اگر اوپل اینسیگنیای بازسازی شده نیز از این روند پیروی کند تعجب نکنید زیرا گفته می شود که اوپل اینسیگنیا نیز با نسخه سدان خداحافظی می کند.

نسل بعدی جولیا یکی از بسیاری از خودروهای الکتریکی این برند افسانه ای ایتالیایی خواهد بود. آلفارومئو قبلاً گفته بود با وجود نداشتن حتی یک مدل بدون آلایندگی در مجموعه فعلی خود، تا سال 2027 کاملا الکتریکی خواهد شد. اولین تلاش این خودروساز به سمت الکتریکی شدن توناله است، یک کراس اوور جمع و جور که با پیشرانه هیبریدی پلاگین در دسترس است.

اولین خودروی الکتریکی این شرکت قرار است در سال 2023 وارد بازار شود و احتمالاً با کراس اوور کوچک جیپ که در اوایل ماه مارس پیش نمایش داده شد، عرضه خواهد شد. انتظار می ‌رود که هر دو در لهستان ساخته شوند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"