کد خبر: ۶۵۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
گروه بین الملل: ویدیویی از یک نمونه آزمایشی فراری رم در حال آزمایش توسط Varryx یوتیوب منتشر شد.


گروه بین الملل: ویدیویی از یک نمونه آزمایشی فراری رم در حال آزمایش توسط Varryx یوتیوب منتشر شد.

به گزارش خبرخودرو، با این حال، نمونه اولیه یک گرند تورر معمولی با موتور V8 نیست. گمان می ‌رود که یک موتور V12 در زیر آن بدنه استتار شده خود دارد.


همه می ‌دانیم که کار فراری با موتور V12 خود هنوز به پایان نرسیده است، در حالی که بقیه جهان به سمت الکتریکی شدن تلاش می‌ کنند. در نوامبر 2021، انریکو گالیرا، مدیر ارشد ارتباطات و بازاریابی فراری، گفت که چهار یا پنج مدل آیکونا دیگر در راه است. مدل بعدی آیکونا احتمالاً از یک موتور V12 مانند فراری مونزا SP1 و SP2 و همچنین جدیدترین دیتونا SP3 با قدرت 828 اسب بخار (609 کیلووات) استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این، فراری هنوز یک V12 را معرفی نکرده است که حتی از 812 کامپتیزیونه قدرتمندتر است. برای یادآوری، مایکل لیترز، مدیر فنی فراری تایید کرد که یک V12 قوی ‌تر در حال حاضر در دست ساخت است.

812 کامپتیزیونه در حال حاضر قوی‌ ترین موتور 12 سیلندر را از مارک ایتالیایی دارد که 830 اسب بخار (610 کیلووات) و 510 پوند فوت (692 نیوتن متر) گشتاور تولید می‌ کند. فراری V12 بعدی نیروی بیشتری تولید کند.

آیا این اولین نگاه ما به جانشین فراری 812 است؟ یا به مدل بعدی آیکونا نگاه می کنیم؟ زمان مشخص خواهد کرد، اما این خودروساز مطمئناً در حال تولید چیز جدیدی است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"