کد خبر: ۶۴۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
گروه بین الملل: طراحی بسیاری از برندها و مدل ها در طول زمان تغییر می کند.


گروه بین الملل: طراحی بسیاری از برندها و مدل ها در طول زمان تغییر می کند.

به گزارش خبرخودرو، برخی از آنها به طور اساسی با آنچه قبلاً آمده متفاوت هستند، در حالی که برخی دیگر نمادین هستند و اصلاح آنها دشوار است. این چالش مرسدس بنز را از تغییر مداوم استایل جعبه‌ای کلاس G، معرفی یک مدل کاملاً بازطراحی ‌شده برای سال 2019 منع نکرده است. کلاس G در آستانه به‌ روزرسانی در اواسط چرخه قرار می‌گیرد و تصاویر جاسوسی جدید این تغییرات را به تصویر کشیده ‌اند.

عکس‌ ها یک آ ام جی G63را نشان می ‌دهند و مانند بقیه سری G کلاس، به ‌روزرسانی ‌ها، حداقل در ظاهر، جزئی هستند. شاسی بلند روکش استتاری دارد و تغییرات احتمالی که در قسمت جلو و عقب رخ می دهد را پنهان می کند. ما انتظار داریم که مرسدس استایل سپرها را تغییر دهد، اگرچه باور نداریم تغییرات قابل توجهی ایجاد شود. خودروساز می تواند چراغ های عقب یا گرافیک آن ها را تغییر دهد، اما انتظار تغییرات زیادی فراتر از آن را نداشته باشید.

ممکن است یک تغییر بزرگتر در داخل شاسی بلند وجود داشته باشد. تصاویر جاسوسی نشان نداده اند که چه شکلی خواهد بود، اما نسل فعلی کلاس G با فضای داخلی خود کمی عقب تر از بقیه خط تولید مرسدس بنز است. عکاسان جاسوسی گفته اند که مرسدس فضای داخلی را پوشانده است که می تواند نشان دهنده برخی تغییرات باشد.

این خودروساز اعلام نکرده است که چه زمانی مدل بازطراحی شده را معرفی خواهد کرد، اما انتظار داریم که هرچه زودتر برای مدل سال 2023 عرضه شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"