کد خبر: ۶۴۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
گروه بین الملل: اگر به دنبال یک خودروی خانوادگی با موتور V10 هستید، گزینه های شما بسیار بسیار محدود است.


گروه بین الملل: اگر به دنبال یک خودروی خانوادگی با موتور V10 هستید، گزینه های شما بسیار بسیار محدود است.

به گزارش خبرخودرو، در واقع، اگر به برخی کاربردهای روزمره در فرم واگن نیاز دارید، اساساً باید بین آئودی RS6 (2008-2010) و بی ام و M5 (E60/E61)یکی را انتخاب کنید. اینها دو خودروی قدرتمند خانواده سقف بلند با دو تا از دیوانه کننده ترین موتورهای احتراقی در گذشته اخیر هستند. بیایید در دومین مورد از این دو صحبت کنیم.

M5 (E60/E61) هنوز توسط بسیاری از علاقه مندان بی ام و به عنوان یکی از بزرگترین خودروهایی است که تا به حال ساخته شده است، در نظر گرفته می شود. با این حال، فقط یک مشکل وجود دارد: گیربکس دستی هفت سرعته SMG تک کلاچه خودکار. این ضعیف ترین حلقه در معادله است که هرگز نمی تواند با V10 با دور بالا همراه شود و لذت و عملکرد زیادی را از بین می برد. با این حال، همیشه یک راه حل وجود دارد: اینکه گیربکس هفت سرعته را با یک گیربکس شش سرعته دستی کلاسیک جایگزین کنید.


اما پس از آن، یک مسئله دیگر وجود دارد. گیربکس سه پدالی فقط در آمریکای شمالی موجود بود، در حالی که سبک بدنه واگن منحصراً در اروپا فروخته می شد. افرادی که در شرکت EverythingM3s (بریتانیا) هستند به کمک می آیند و تمام دانش خود را در کار بر روی این خودرو ارائه می دهند. یکی از آخرین پروژه های آنها دقیقاً معیارهای ذکر شده در بالا را برآورده می کند: موتور V10 در زیر کاپوت، مدل بدنه واگن و سه پدال زیر فرمان.

موتور تنفس طبیعی، به نوبه خود، یک انفجار مطلق از دورانی است که محدود کننده دور بسیار بالاتر از اکثر خودروهای مدرن قرار داشت.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"