کد خبر: ۶۴۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
گروه بین الملل: چندی پیش، ما به طور انحصاری خودروهای هیدروژنی را با خودروهای الکتریکی مانند تویوتا میرای مرتبط می ‌کردیم.


گروه بین الملل: چندی پیش، ما به طور انحصاری خودروهای هیدروژنی را با خودروهای الکتریکی مانند تویوتا میرای مرتبط می ‌کردیم.

به گزارش خبرخودرو، با این حال، زمانی که تویوتا یک پیشرانه ابتکاری متشکل از یک موتور احتراق داخلی که از هیدروژن تغذیه می ‌کند، معرفی کرد، همه چیز تغییر کرد. این چیزی بیش از یک اعلامیه است زیرا خودروهایی از جمله کرولا و سوپرمینی کوچکتر یاریس قبلاً آزمایش شده اند. هر دو دارای یک موتور سه سیلندر 1.6 لیتری توربو شارژ هستند که از یاریس GR تهیه شده است.

به نظر می رسد تویوتا تنها خودروسازی نیست که این نوع پیشرانه را آزمایش کرده است. رنو در حال معرفی یک خودروی مفهومی جدید مجهز به «موتور هیدروژنی» است. استفاده از کلمه "موتور" به ما می گوید که خودروی سایه ای که در اینجا مشاهده می شود موتور الکتریکی ندارد، بلکه یک ICE به جای بنزین یا گازوئیل با هیدروژن کار می کند.

چراغ‌های باریک LED و لوگوی روشن ما را به فکر مگان ای-تک الکتریک می ‌اندازد. به نظر می رسد که یک کراس اوور باشد. دوربین های جانبی دیگر تنها یک ویژگی مفهومی نیستند، زیرا تعداد کمی از خودروهای تولیدی وجود دارند که آینه های شیشه ای را حذف می کنند. در واقع، همین چند روز پیش بود که هیوندای برنامه ‌های خود را برای معرفی آینه ‌های دیجیتال در اروپا برای آیونیک 5در اواخر امسال فاش کرد.

رنو نسبت به انتشار جزئیات این کانسپت ابراز نگرانی می کند، اما ما می دانیم که رونمایی کامل برای ماه می برنامه ریزی شده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"