کد خبر: ۶۴۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
گروه بین الملل: کدام هلکت بهتر است؟ خب، بستگی دارد از چه کسی بپرسید، زیرا انتخاب بین تمام هیولاهای سوپرشارژ ساخته شده توسط دوج و جیپ کار آسانی نیست.


گروه بین الملل: کدام هلکت بهتر است؟ خب، بستگی دارد از چه کسی بپرسید، زیرا انتخاب بین تمام هیولاهای سوپرشارژ ساخته شده توسط دوج و جیپ کار آسانی نیست.

به گزارش خبرخودرو، امروز شاهد یک مسابقه دوج چلنجر اصلاح شده با جیپ تراک هاوک اصلاح شده هستیم که برای برتری هلکت مبارزه می کنند.

دوج چلنجر هلکت جایی است که داستان در سال 2015 زمانی که دوج چلنجر هلکت برای اولین بار عرضه شد آغاز شد. موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر 707 اسب بخار (527 کیلووات) و 650 پوند فوت (881 نیوتن متر) گشتاور تولید می کرد و آن را به یکی از قوی ترین V8 ها در یک خودروی تولیدی در آن زمان تبدیل می کرد.

همانطور که مشخص است، دوج چلنجر هلکت تنها آغاز دوران هلکت بود. سپس دوج این V8 قدرتمند را زیر کاپوت سدان دوج چارجر قرار داد که منطقی بود. جیپ در سال 2018 ما را با گرند چروکی ترک هاوک معرفی کرد، یک شاسی بلند با قابلیت پیست با همان قدرت 707 اسب بخاری (527 کیلووات) با موتور V8 دوقلو دوج هلکت.


مزیت منحصر به فرد گرند چروکی ترک هاوک در سیستم چهار چرخ متحرک آن نهفته است که به کاهش آسان تر نیرو نسبت به هلکت های دیفرانسیل عقب در دوج کمک می کند. این مزیت سرعت گرند چروکی تراک هاوک را به محبوب ترین نوار درگ تبدیل کرد.

امروز می‌ توانیم ببینیم که آیا گرند چروکی ترک‌ هاوک چهار چرخ متحرک می‌ تواند دوج چلنجر هلکت را در یک مسابقه درگ شکست دهد یا خیر.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"