کد خبر: ۶۴۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

سرمربی هوادار می‌گوید بازیکنان تیمش انگیزه‌های زیادی برای مصاف با تیم فجرسپاسی دارند.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار، بعد از ظهر روز سه‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل فجرسپاسی در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما با تیمی بازی داریم که خیلی باشخصیت است و هواداران زیادی در شیراز دارد. تمام تمرکز خود را گذاشتیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. بازیکنان ما انگیزه‌های زیادی دارند. بعد از بازی با تراکتور، به بازیکنان خود استراحت دادیم. چند بازیکن ما به این بازی نمی‌رسند اما تلاش خود را می‌کنیم شرایط را به نفع خود رقم بزنیم و روز خوبی برای بازیکنان ما رقم بخورد.

او درباره روند خوب تیمش در بازی‌های اخیر لیگ برتر گفت: من اطلاعات کاملی از تیم حریف ندارم اما تیم ما، یک اردوی خوب در دوره بدنسازی داشت و پیش‌بینی می‌کردیم در هفته‌های اول شرایط سختی داشته باشیم. بازیکنانی که به خدمت گرفتیم، شرایط را بهتر کرده‌اند و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته‌ایم. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم و من این مساله را به مدیریت باشگاه گفته‌ام. امیدوارم در هفته‌های آینده فوتبال خوبی ارائه دهیم و نتایج مورد نظر ار کسب کنیم.

دیدار دو تیم فجرسپاسی و هوادار، فردا(چهارشنبه)، ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز و در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"