کد خبر: ۶۳۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰
گروه بین الملل: مرسدس بنز فراخوانی صادر کرده است زیرا شاسی بلند EQC تمام الکتریکی آن ممکن است دچار نقص ناگهانی فرمان برقی شود.


گروه بین الملل: مرسدس بنز فراخوانی صادر کرده است زیرا شاسی بلند EQC تمام الکتریکی آن ممکن است دچار نقص ناگهانی فرمان برقی شود.

به گزارش خبرخودرو، این فراخوان رسماً در وب سایت car-recalls.eu فهرست شده است. تسلا نیز در طول این سال ‌ها انواع و اقسام مشکلات را با خودروهای خود داشته است و اخیرا فراخوان‌های بیشتری صادر کرده است. به نظر می رسد که خودروهای الکتریکی نه تنها برای تسلا، بلکه برای اکثر خودروسازان مسئله ساز هستند.

اکنون مرسدس بنز اعلامیه فراخوانی برای 19 هزار خودروی شاسی بلند الکتریکی EQC صادر کرده است. چندی پیش، فورد فراخوانی صادر کرد زیرا این احتمال وجود دارد که 38 هزار دستگاه موستانگ مک-ای کراس اوور شیشه جلو یا پانل های سقف شیشه ای پانوراما خود را به درستی چسبانده باشند.

از آنجایی که OEM های قدیمی و تعداد فزاینده ای از استارت آپ ها به خودروهای الکتریکی رسیدگی می کنند، ممکن است شاهد فراخوان های زیادی باشیم در حالی که خودروسازان مختلف برخی از مشکلات پیش بینی نشده را حل می کنند.

فراخوان اخیر مرسدس به این نکته اشاره می کند که فرمان برقی EQC ممکن است به طور ناگهانی از کار بیفتد. ظاهراً برخی از کپی‌های EQC ممکن است در هنگام مونتاژ به دسته سیم‌ های فرمان الکتریکی آسیب وارد کرده باشند که می‌تواند به آب اجازه ورود به داخل را بدهد.

این نشریه تصریح می ‌کند که مرسدس جزئیاتی در مورد تعداد کل شاسی ‌بلندهای تحت تأثیر احتمالی منتشر نکرده است. با این حال، اشاره می‌ کند که خودروهای فراخوان شده بین 11 دسامبر 2019 تا 18 مه 2020 ساخته شده‌اند. مرسدس اضافه کرد که حدود 3 هزار و 73 دستگاه EQC فروخته شده در آلمان تحت تأثیر این فراخوان قرار گرفته است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"