کد خبر: ۶۳۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

مدیر فروش شرکت ارس خودرودیزل(آمیکو) با اعلام افزایش تیراژ تولید پیکاپ آسنا تا پایان سال جاری گفت: با استقبال از طرح فروش اقساطی پیکاپ آسنا، تلاش می کنیم تا طرح های فروش را برای دستیابی راحت تر به محصولات این شرکت، متنوع تر کنیم چرا که آمیکو به دلیل سیاست های این شرکت هیچ گونه تعهد معوقی ندارد.

افزایش تیراژ تولید پیکاپ آسنا و متنوع سازی طرح های فروش / آمیکو تنها خودروساز بدون تعهدات معوق

حمید ترکی، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر دو محصول کامیون 2631M و پیکاپ آسنا از محصولات پرتقاضای آمیکو است که در پی برنامه ریزی برای افزایش سقف تولید این محصولات هستیم.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری موفق به فروش 400 دستگاه پیکاپ آسنا شدیم در حالی که میزان تقاضای این محصول بسیار بیشتر از این ارقام است.

ترکی در ادامه گفت: سیاست آمیکو همواره این بوده است که تا زمانی که محصول آماده در کارخانه وجود نداشته باشد اقدام به اجرای طرح فروش نمی کند به همین دلیل است که آمیکو بر خلاف سایر شرکت ها، هرگز با مشکل تعهدات معوق مواجه نشد.

مدیر فروش آمیکو بیان کرد: در همین راستا همیشه متناسب با تعداد خودروهای آماده اقدام به باز کردن سایت فروش شرکت کرده ایم و تحویل خودرو نیز در کمتر از 10 روز کاری انجام می شود که این زمان نیز به دلیل طی کردن مراحل شماره گذاری و حمل و نقل خودرو از کارخانه تا محل شرکت است.

وی تصریح کرد: در شش ماه دوم سال جاری برنامه ریزی افزایش تیراژ تولید پیکاپ آسنا تا یک هزار و 500 دستگاه انجام شده است که امیدواریم محقق شود.

ترکی با اشاره به مبحث جهش تولید و برنامه های شرکت در خصوص افزایش تیراژ تولید، متذکر شد: در سال جاری چند اقدام مهم انجام شد که نخستین مورد، پیش توسعه شبکه نمایندگی های مجاز و دیگری نیز اجرای طرح های فروش متنوع نظیر فروش اقساطی پیکاپ آسنا بود که در همین راستا اجرایی شد.

وی اظهار داشت: گسترش شبکه نمایندگی های مجاز آمیکو یکی از اولویت های مهم بود که برای متناسب سازی نیازهای مشتریان شرکت به اجرا درآمد و گام بزرگی در جهت خدمات دهی به مالکان محصولات آمیکو بود.

ترکی با اشاره به خودروهای تجاری سنگین آمیکو نیز اظهار کرد: در حال حاضر کامیون 2631M آمیکو با تحویل دوماهه در این شرکت عرضه می شود که زمان دوماهه به دلیل طی کردن مراحل کاربری سازی و سایر امور مرتبط لحاظ می شود.

مدیر فروش شرکت ارس خودرودیزل (آمیکو) در پایان خاطرنشان کرد: آمیکو تا پایان سال محصولات جدیدی عرضه می کند که یک محصول سنگین در زمستان امسال و یکی نیز در سگمنت پیکاپ خواهد بود که به زودی اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد.

یادآور می شود، در حال حاضر طرح فروش اقساطی پیکاپ آسنا با پیش پرداخت 450 میلیون تومانی و اقساط شش تا 36 ماهه همچنان در جریان است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"