کد خبر: ۶۳۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
گروه بین الملل: رم با نصب نرم افزار بهبودیافته سرگرمی کانکت 5، مجموعه 2022 خود را به روز می کند.


گروه بین الملل: رم با نصب نرم افزار بهبودیافته سرگرمی کانکت 5، مجموعه 2022 خود را به روز می کند.

به گزارش خبرخودرو، در میان بسیاری از ارتقاء ها، این فناوری اکنون از ویژگی هایی مانند اپل کارپلی بی سیم ، اندروید اتو بی سیم و شارژ دستگاه های بی سیم پشتیبانی می کند.

شخصی سازی ارتقاء عمده ای می یابد. مالکان می توانند صفحه اصلی سفارشی ایجاد کنند تا بتوانند ویژگی هایی را که بیشتر از آنها استفاده می کنند، انتخاب کنند. این سیستم تا پنج پروفایل کاربر را پشتیبانی می کند و این سفارشی سازی ها حتی موقعیت نشستن ترجیح داده شده یک فرد، قرار دادن آینه و تنظیم دما را به خاطر می آورد.

سیستم کانکت 5از اتصالات دوگانه تلفن پشتیبانی می کند. کاربران حتی می توانند اولویت را به یکی از دستگاه ها بدهند، بنابراین فقط می تواند ناوبری، انتخاب موسیقی و پیام های متنی را مدیریت کند.

سیستم ناوبری اکنون از سیستم نقشه بی سیم پشتیبانی می کند که به طور خودکار به روز رسانی نقشه را در پس زمینه بارگیری و نصب می کند. همچنین، Last Mile Navigation به کاربران امکان می دهد از طریق برنامه تلفن هوشمند کانکت مسیر پیاده روی را از خودرو به مقصد برسانند.

سیستم تشخیص صدا بهبود یافته بهتر قادر به درک گفتار طبیعی است. همچنین دارای قابلیت بهبود فیلتر کردن سر و صدای پس زمینه مانند باران و باد است.

برای اپراتورهای ناوگان، سیستم رم تلماتیکس اطلاعات دقیق تری را پیگیری می کند، که باید به شرکت ها در صرفه جویی در هزینه یا کار موثرتر کمک کند.

برچسب ها: ota ، رم ، اخبار خودرو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"