کد خبر: ۶۳۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰

طرح تولید قطعات خودرو با تولید سالانه ۴۸۰ هزار قطعه در اسفراین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، طرح تولید قطعات خودرویی بصورت ویدیو کنفرانسی با حضور مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید، معاون منطقه چهار صندوق کار آفرینی امید، فرماندار اسفراین و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در ناحیه صنعتی عباس آباد این شهرستان به بهره برداری رسید.

این طرح به عنوان دومین شرکت بخش خصوصی درزمینه تولید قطعات فوالدی به روش فورجینگ درخراسان شمالی، با امکان بهره گیری از مواد اولیه تولیدی کارخانجات فولادهای آلیاژی، فولاد آلیاژی ایران، مجتمع صنعتی اسفراین و مجتمع صنعتی ذوب اهن الیاژی اسفراین، فولادکیمیای صبا امکان تولید هر نوع قطعه فوالدی با اشکال هندسی مختلف تا وزن تقریبی یک کیلو گرم بنا به خواست مشتری و در چهارچوب مقررات و استاندارهای ملی و بین المللی توان طراحی، ساخت و تولید را دارد.

این شرکت با مساحت ۳۵۰۰ مترمربع زمین و ۱۲۰۰ مترمربع سالن تولید و قالبسازی فاز اول با ظرفیت تولید ۲۰۰۰ تن محصول در سال و اشتغال زایی مستقیم ۲۵ نفر وغیرمستقیم ۵۰ نفر در صنایع بالا دستی و پایین دستی با تکیه بر دانش فنی فعالیت خود را آغاز نمود.

برای بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع اشتغال روستایی و عشایری صندوق کار آفرینی هزینه شده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"