کد خبر: ۶۳۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
گروه بین الملل: خودروی پرفروش جدید در اروپا را برای ژوئیه 2021 ببینید، داچیا ساندرو هاچ بک.


گروه بین الملل: خودروی پرفروش جدید در اروپا را برای ژوئیه 2021 ببینید، داچیا ساندرو هاچ بک.

به گزارش خبرخودرو، ساندرو از فولکس واگن گلف که برنده دائمی پرفروش ترین خودروی اروپایی است پیشی گرفت.

این اولین بار نیست که داچیا ساندرو فولکس واگن گلف را برای فروش شکست می دهد. هنگامی که ساندرو در سال 2008 رونمایی شد، فروش بالایی را از آن خود کرد، اما نتوانست این روند را برای مدت طولانی حفظ کند. هاچ بک ها همچنان سلطان فروش در اروپا هستند و 4 مورد از 5 مورد برتر نشان دهنده خودروهای کوچک همه کاره هستند.

به طور کلی فروش خودروهای جدید پس از چهار ماه رشد در سال 2021، 24 درصد کاهش یافت. این تغییر نشان دهنده کاهش علاقه و توانایی خرید یک خودروی جدید است. این محیط به داچیا ساندرو مقرون به صرفه اجازه داده است تا به عنوان یک خودروی جدید مقرون به صرفه برای مشتریان با سطح درآمد ناچیز کاهش یابد.

این تغییر چیز بدی برای فولکس واگن نیست. گلف تنها توسط داچیا ساندرو با حدود 1000 واحد شکست خورد، بنابراین هنوز یک نبرد بسیار نزدیک است. فولکس واگن همچنین دارای 3 مدل از 5 مدل پرفروش در اروپا است که نشان می دهد سبد محصولات آن حتی در این شرایط سخت نیز فروش زیادی را به خود اختصاص داده است. تویوتا یاریس توانست رتبه سوم خودروهای پرفروش را درست بعد از فولکس واگن گلف حفظ کند.

با فشار ناشی از انتشار ویروس کرونا و بحران کمبود تراشه، خودروسازان با سخت ترین شرایط در طولانی مدت روبرو هستند. مشتریانی که درآمد کمتری دارند، به دنبال گزینه های مقرون به صرفه تری هستند که به داچیا ساندرو اجازه می دهد به عنوان پادشاه فروش ژوئیه 2021 بدرخشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"