کد خبر: ۶۲۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: فراری 296 GTB جدیدترین ابرخودرو این شرکت است، هرچند پلی است که گذشته این برند را با آینده آن متصل می کند.


گروه بین الملل: فراری 296 GTB جدیدترین ابرخودرو این شرکت است، هرچند پلی است که گذشته این برند را با آینده آن متصل می کند.

به گزارش خبرخودرو، این سوپراسپرت یک خودروی هیبرید پلاگین است. فراری یک موتور V6 را با یک موتور الکتریکی جفت می کند. این فیلم در ماه ژوئن به نمایش درآمد، اما یک ویدیوی جدید "جاسوسی" به ما اجازه می دهد که صدای موتور ابرخودرو را بشنویم.

صداها تعجب آور نیستند. صدای موتور الکتریکی به وضوح شنیده می شود زیرا فراری نیمه استتار شده اولین بار توسط دوربین گرفته می شود. این کمی شبیهSF90 استرادل است، که تعجب آور نیست. بار دوم وقتی موتور موتور V6 از راه می افتد کمی هیجان انگیز تر می شود که مانند تمام نت های خروجی فراری قوی و وحشیانه به نظر می رسد. در مجموع، این دو سیستم قدرت 818 اسب بخار قدرت (610 کیلووات) و 740 پوند فوت (546 نیوتن متر) گشتاور تولید می کنند.

ویدیویی از فراری 296 GTB با موتور الکتریکی و موتور V6

فراری به لطف موتور الکترونیکی عقب 164 اسب بخار (122 کیلو وات) و موتور 3.0 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو در کنار آن به این اعداد دست می یابد. پیشرانه این ابرخودرو را در 2.9 ثانیه به سرعت 100 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) و در 7.3 ثانیه به سرعت 124 مایل بر ساعت (200 کیلومتر بر ساعت) می رساند. یک باتری 7.45 کیلووات ساعتی در زیر زمین پنهان شده است که برد تمام الکتریکی را تا 16 مایل (25 کیلومتر) فراهم می کند. مسیرهای انتقال نیرو به چرخ های عقب از طریق گیربکس هشت سرعته دو کلاچه که قبلاً در SF90 استرادل، رم و پورتوفینو Mارائه شده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"