کد خبر: ۶۲۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۲۳ تير ۱۴۰۰
گروه بین الملل: عکاسان جاسوسی با یک پورشه 911 کاملا متفاوت برخورد کرده اند.


گروه بین الملل: عکاسان جاسوسی با یک پورشه 911 کاملا متفاوت برخورد کرده اند.

به گزارش خبرخودرو، پیشرانه هیبریدی ندارد (یا حداقل فکر نمی کنیم که باشد) اما فاصله زمین نسبت به نمونه معمولی 911 کاملاً بیشتر است، و با این وجود همه چیز عجیب و غریب نیست زیرا مدل های مخصوص خودروی سافاری یک سنت قدیمی دارند. اگرچه چنین نسخه ای هرگز به طور مستقیم توسط پورشه به فروش نرسیده است، اما این شرکت آلمانی با 911 در فضای خارجی غریبه نیست.

تصاویر جاسوسی جدید ظاهرا تأیید می کند که حداقل یکی از دو مفهوم سافاری (ماکان نیز وجود داشت) که در سال های اخیر ساخته شده زنده می شود. با آزمایش در پیست نوربرگ، نمونه اولیه دارای سیستم تعلیق بلند و سپرهای کمی اصلاح شده برای و حرکت بهتر است. همچنین به نظر می رسد دارای قوس چرخ متصل به چرخش باشد، که می تواند نشانه مسیرهای وسیع تری در هر دو محور باشد.

حدس می زنیم که سافاری 911دارای چهار چرخ متحرک است، بنابراین حداقل اگر مبتنی بر کاررا 4Sباشد، خیلی تعجب نخواهیم کرد. در مورد اینکه آیا این یک عضو دائمی در این ترکیب خواهد بود یا یک نسخه ویژه محدود با اجرای محدود است، خیلی زود است که بدانیم.

اولین نمایش رسمی می تواند قبل از پایان سال یا اوایل سال 2022 برگزار شود، زیرا اولین نمونه از این نوع در اکتبر 2020 مشاهده شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"