کد خبر: ۶۲۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۴ تير ۱۴۰۰
گروه بین الملل: فولکس واگن T-Roc و اسپرت T-Roc R-Line که تقریباً چهار سال پیش عرضه شده اند، به زودی به روزرسانی می شوند.


گروه بین الملل: فولکس واگن T-Roc و اسپرت T-Roc R-Line که تقریباً چهار سال پیش عرضه شده اند، به زودی به روزرسانی می شوند.

به گزارش خبرخودرو، با مشاهده تصاویر زیر، می توانید T-Roc استاندارد فیس لیفت را مشاهده کنید تا مجموعه جدیدی از چراغ های جلو را با چراغ های روشنایی روز یکپارچه دریافت کنید. همچنین جلوپنجره میله های افقی کمتری دارد. تزئینات ورودی هوا در زیر لامپ ها نیز به وضوح بلندتر از قبل هستند.

در قسمت عقب، سپر و چراغ های عقب نیز تا اندکی تغییر کرده اند و ظاهری ظریف و جدید به کراس اوور کوچک داده اند.

نمونه اولیه Sport-T-Roc R-Line که در اینجا مشاهده می شود، تغییرات در T-Roc استاندارد را منعکس می کند. به نظر می رسد سپر عقب کمی تغییر کرده است اما سپر جلو تهاجمی تر از قبل به نظر می رسد. همچنین تقلید از ورودی های هوای عظیم موجود در T-Roc R تمام عیار مشهود است.

در حالی که جزئیات در حال حاضر کم است، گزارش های داخلی فولکس واگن می گویند که T-Roc استاندارد و T-Roc R-Line هر دو تا بهار یا تابستان 2022 با نمایندگی های T-Roc R تا پایان پاییز به فروشندگان تحویل داده می شوند.

علی رغم اعلام فولکس واگن مبنی بر داشتن خط تولید کاملاً الکتریکی در اروپا تا سال 2035، این خودروساز آلمانی نیز در ماه مارس اعلام کرد که T-Roc به همراه گلف، تیگوان و پاسات مدل های نسل بعدی را به دست خواهند آورد.

با این حال، T-Roc هنوز هم به عنوان یک میوه ممنوعه در ایالات متحده شناخته می شود، در حالی که آیندهT-Roc کابریو تازه شده همچنان یک رمز و راز است. ما سال آینده خواهیم فهمید که همه چیز چگونه رقم خواهد خورد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"