کد خبر: ۶۲۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۶ تير ۱۴۰۰

تسنیم: رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه الان امیدوار به هم افزایی مساعی مجلس و دولت هستیم و این کار سختی هم نیست، گفت: با این فشار‌های بین المللی بیش از هرچیز به این هماهنگی قوا نیازمندیم و امروز روزی‌است که باید خدا راشکر کنیم که دولتی روی کار آمده که سخن رهبری را می‌فهمد و می‌پذیرد و برای اجرایش همت می‌کند.

من در این ۴ دولت ۸ ساله چنین حسی نداشتم، ولی الان روز تازه‌ای پدید آمده و مجلس و دولت باید باهم همکاری کنند و مهم نیست در مجلس یا شورای شهر باشیم و باید به وظیفه‌مان عمل کنیم.

حدادعادل تاکید کرد: اینطور نباشد که روزی که دچار ضعف هستیم متحد باشیم و روزی که بر مخالفانمان غلبه کردیم دچار تفرقه باشیم و این خطری هست که ما را تهدید می‌کند و امت‌های پیشین را هم تهدید کرده است که در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه اکنون هم خدا و هم مردم حجت را بر ما تمام کرده اند و مردم از ما انتظار بالایی دارند، گفت: مردم مشکلات دارند و رفع این مشکلات هم ساده نیست و جاده مسطحی نیست که راحت جلو برویم بلکه آن‌قدر موانع و دست‌انداز ایجاد کرده‌اند که گذشتن از این‌ها مساعی همه را می‌خواهد و همه باید جهادی کار کنند و بیاید دولتی روی کار باید که بدنه دولت مانند رزمندگان و ایثارگران جنگ و جبهه کار کنند و هیچ عذری پذیرفته نیست.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"