کد خبر: ۶۲۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۵ تير ۱۴۰۰
گروه بین الملل: تقریباً شش سال طول کشید تا هیوندای سانتا کروز از یک کانسپت به یک خودروی تولیدی تبدیل شود اما خوشبختانه مرحله آخر خطوط مونتاژ به زمان بسیار کمتری دارد.


گروه بین الملل: تقریباً شش سال طول کشید تا هیوندای سانتا کروز از یک کانسپت به یک خودروی تولیدی تبدیل شود اما خوشبختانه مرحله آخر خطوط مونتاژ به زمان بسیار کمتری دارد.

به گزارش خبرخودرو، بعد از اینکه اولین بار در آوریل امسال اولین حضور رسمی خود را انجام داد، این خودروساز اکنون در کارخانه تولید هیوندای موتور آلاباما (HMMA) وارد مرحله تولید می شود.

هیوندای با افزودن وانت جدید به خطوط مونتاژ مونتگومری، در حال مونتاژ پنج مدل مختلف برای اولین بار در تاریخ در كارخانه آلاباما از جمله سدان های سوناتا و الانترا و همچنین شاسی بلندهای سانتافه و توسان است. هیوندای مجبور بود کارخانه را برای آماده سازی شروع تولید سانتاکروز جدید گسترش دهد و می گوید اکنون می تواند تولید خودرو خود را با توجه به تقاضای بازار بهتر تنظیم کند.

هیوندای سانتا کروز وارد تولید می شود(عذاری)

هیوندای انتظار دارد اولین نمونه ها اواخر تابستان امسال وارد نمایندگی های تجاری این برند در ایالات متحده شود. می توانید آن را با موتور استاندارد 2.5 لیتری تنفس طبیعی با 190+ اسب بخار قدرت (142 کیلووات) و 180+ پوند فوت (244+ نیوتن متر) گشتاور داشته باشید، یا با موتور توربوی 2.5 لیتری اختیاری با 275+ اسب بخار (205+ کیلووات) و 310+ پوند فوت (420+ نیوتن متر). هر دو به یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک متصل شده و نیرو را به هر چهار چرخ می فرستند.

در حال حاضر، تنها رقیب مستقیم سانتا کروز، فورد ماوریک جدید است که فولکس واگن اخیراً رونمایی کرده است. هیوندای هنوز جزئیات مربوط به قیمت جدید محصول جدید خود را منتشر نکرده است، اما می دانیم که قیمت ماوریک 19 هزار و 995 دلار است و در صورت خرید با تجهیزات کامل، قیمت آن به 42 هزار و 835 دلار می رسد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"