کد خبر: ۶۲۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: ریماک پس از اولین حضور خود در نمایشگاه ژنو 2018، چندین بار دیگر نسخه اولیه هایپرکار الکتریکی را به نمایش گذاشته است.


گروه بین الملل: ریماک پس از اولین حضور خود در نمایشگاه ژنو 2018، چندین بار دیگر نسخه اولیه هایپرکار الکتریکی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرخودرو، هم اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که نسخه تولیدی C_Two را با "عملکرد فوق العاده تر، نام رسمی جدید، ویژگی های جدید، فناوری فوق العاده و مهندسی استثنایی در شکل نهایی" معرفی می کند.

در گزارشی در سال 2019، ریماک در واقع قرار بود C_Two را در نمایشگاه خودرو ژنو 2020 رونمایی کند، که همانطور که همه ما می دانیم، به دلیل همه گیری ویروس کرونا لغو شده است. در آن گزارش، ریماک تأیید کرد که C_Two نام متفاوتی در فرم تولید خواهد داشت اما در آن زمان خودروساز هنوز تصمیمی برای نامگذاری آن نگرفته بود.

حدس می زنیم بیش از یک سال انتظار برای تصمیم گیری در مورد نام مناسب برای هایپرکار بیش از اندازه کافی است و ما چند روز دیگر در مورد آن جزئیات بیشتری به دست خواهیم آورد.

نمونه اولیه ریماک C_Twoسه سال پیش با قدرت باورنکردنی 1888 اسب بخار (1408 کیلووات) و 1696 پوند فوت (2300 نیوتن متر) گشتاور در ژنو رونمایی شد. این ارقام عظیم را فقط در 1.85 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) و حداکثر سرعت 256 مایل در ساعت (412 کیلومتر در ساعت) طی می کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"