کد خبر: ۶۱۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل:کوچکترین کراس اوور رنجروور ایویک p300 HST با قیمت پایه 50400 پوند دارای ویژگی های یک خودروی اسپرت جدید است.


گروه بین الملل:کوچکترین کراس اوور رنج روور اووک p300 HST با قیمت پایه 50400 پوند دارای ویژگی های یک خودروی اسپرت جدید است.

به گزارش خبرخودرو، مشخصات مدل HST براساس سطح R-Dynamic S شرکت تعیین شده است، یعنی از نظر سطح تجهیزات به طور استاندارد دارای یک سقف متحرک پانوراما کشویی، یک درب عقب برقی و چراغ های جلوی LED ممتاز مجهز به چراغ های روشنایی روز L شکل است.

با این حال ، HST از چندین ویژگی تغییر یافته برای خودروهای اسپرت شامل چرخ های آلیاژی مشکی براق 20 اینچی ، شیشه محافظ عقب و کالیپرهای ترمز قرمز برخوردار است.

خریداران همچنین می توانند از رنگ مشکی برای نشان این کراس اوور، دریچه های جانبی، کاپوت تهویه دار و دیگر تزئینات براق با تنوع انتخابی یازده رنگ برای بدنه بهره مند شوند.

لندرور همچنین سیستم صوتیMeridian را با 13بلندگوی 400 وات در این کراس اوور ارائه کرده است.

کراس اوور اووک HST تنها با یک موتور بنزینی چهار سیلندر نیمه هیبریدی Land Rover’s P300 با گشتاور 296 اسب بخار و 400 نیوتن متر ارائه شده است که به گفته این برند در 6.8 ثانیه از حالت سکون به شتاب 62 مایل در ساعت می رسد و توانایی حداکثر سرعت 150 مایل در ساعت را دارا است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"