کد خبر: ۶۱۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
گروه بین الملل: مک لارن سنا یکی از منحصر به فردترین هایپرکارهایی است که تاکنون ساخته شده است، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند خاص تر شود.


گروه بین الملل: مک لارن سنا یکی از منحصر به فردترین هایپرکارهایی است که تاکنون ساخته شده است، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند خاص تر شود.

به گزارش خبرخودرو، یک مشتری خاص مک لارن سنا را با مشخصات بسیار منحصر به فرد انتخاب کرد که شامل پانل های بدنه فیبر کربنی و نوارهای طلایی برای سنای مخصوص خود است.

در نمایشگاه خودرو ژنو 2018، مک لارن پنج نسخه ویژه سنا را رونمایی کرد که یکی از آنها شامل فیبر کربن بود. این پروژه سنا توسط عملیات ویژه مک لارن (MSO) مدیریت شد که نیازهای منحصر به فرد مشتری را برآورده می کند.

برای ساختن یک سنا فیبر کربنی، باید به جزئیات توجه زیادی شود زیرا بافت های الیاف کربن باید کاملاً بهم بخورند. مک لارن با الیاف کربن به نمایش درآمده، از پوشش شفاف و براق برای محافظت از آن استفاده می کند. مک لارن اظهار داشت که ساختن فیبر کربن در سنا حدود هزار ساعت طول می کشد. هزینه فقط برای کار با فیبر کربن بیش از 420 هزار دلار تخمین زده می شود.

مک لارن سنا همانند تمام خودروهای خاص با ارزش بیشتر از یک خانه، به یک مجموعه خودرو بسیار خاص می پیوندد. به نظر می رسد مالک علاقه زیادی به فیبر کربن دارد زیرا او دارای بوگاتی شیرون با فیبر کربن نیز است.

این نمونه خاص از میان 500 مک لارن سنا در جهان به لطف کار بی نظیر فیبر کربن و نوارهای برجسته طلا است. هنگام خرید یک هایپرکار رانندگی محدود، کار بسیار زیادی لازم است تا خاصیت آن بیشتر شود، اما اگر پول و زمان داشته باشید، سواری بی نظیر نهایی کاملاً منطقی است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"