کد خبر: ۶۱۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
گروه بین الملل: آئودی سدان الکتریکی جدید E-Tron GT را در همان خط تولید R8 می سازد.


گروه بین الملل: آئودی سدان الکتریکی جدید E-Tron GT را در همان خط تولید R8 می سازد.

به گزارش خبرخودرو، مارکوس دوسمن مدیر عامل شرکت آئودی، معتقد است که خودروهای آینده آئودی الکتریکی هستند و این ممکن است به معنای احیای R8 E-Tron یا خودرویی مانند آن باشد. فقط انتظار نداشته باشید که مدل را خیلی زود ببینید.

آئودی، R8 E-Tron اصلی را در نمایشگاه ژنو 2015 معرفی کرد. پیشرانه دو موتوره آن 456 اسب بخار (340 کیلووات) و 679 پوند فوت (920 نیوتن متر) گشتاور تولید می کرد. وزن این خودرو 4،056 پوند (1840 کیلوگرم) در مقابل 3،428 پوند (1،555 کیلوگرم) در پایه R8 از همان زمان بود.

این مدل کاملاً ناموفق بود و آئودی تنها موفق به فروش کمتر از 100 نمونه از آنها شد. برچسب قیمت 1 میلیون یورویی قطعاً کمکی به خریداران نکرد.

پس از آن فاجعه، مدیر محصولات آئودی R8 گفت که این شرکت در حال ساخت نسخه الکتریکی است تا فناوری باتری موجود بهتر شود. مسئله اصلی، هزینه هر کیلووات باتری بود.

دوسمن همچنین جزئیات جدیدی درباره پروژه آئودی آرتمیس را کنار گذاشت. وی گفت: "این یک خودرو با باتری است که دارای یک شبکه پردازنده جدید و رانندگی مستقل در سطح 4 است."

این نسخه در سال 2024 وارد بازار می شود و بنتلی و پورشه نسخه های بعدی را دریافت می کنند. دوسمن می گوید که به دلیل چالش ایجاد این فناوری، توانایی رانندگی در سطح 4 ممکن است در هنگام راه اندازی در دسترس نباشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"