کد خبر: ۶۰۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۹
گروه بین الملل: نیسان هند برنامه نگهداری پیش پرداخت را ارائه داده است که به آن مراقبت از نیسان مگنیت می گویند.


گروه بین الملل: نیسان هند برنامه نگهداری پیش پرداخت را ارائه داده است که به آن مراقبت از نیسان مگنیت می گویند.

به گزارش خبرخودرو، این طرح برای گزینه های انتخاب بین پکیج های طلایی و نقره ای برای دو تا پنج سال قابل اجرا است. پکیج طلایی خدمات تعمیر و نگهداری دوره ای جامع را پوشش می دهد در حالی که پکیج نقره خدمات اساسی نگهداری را پوشش می دهد. طرح تعمیر و نگهداری نیز با تغییر مالکیت قابل انتقال است.

نیسان هند ادعا می کند که مگنیت با کمترین هزینه تعمیر و نگهداری ارائه می شود. این برند در حال حاضر خدمات متعدد بدون نیروی کار انسانی را در این مدل به مشتریان خود ارائه می دهد. نیسان مگنیت در حال حاضر با گارانتی استاندارد دو سال یا 50 هزار کیلومتر ارائه می شود که می تواند تا مدت پنج سال یا هزار کیلومتر نیز تمدید شود.

راکش سریواستاوا، مدیرعامل نیسان موتور هند، در این باره گفت: "نیسان به عنوان یک برند مشتری محور، اهمیت ارائه خدمات بی نظیر ارزش افزوده را برای مشتریان سرشناس هندی خود مانند رزرو سرویس آنلاین، درک می کند. نیسان مگنیت کاملاً جدید با بیش از 20 ویژگی طراز اول و با کمترین هزینه نگهداری ارائه می شود."


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"