کد خبر: ۶۰۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: کیا موتورز در کشور خود از نوع های-لیموزین برتر کارناوال رونمایی کرده است.


گروه بین الملل: کیا موتورز در کشور خود از نوع های-لیموزین برتر کارناوال رونمایی کرده است.

به گزارش خبرخودرو، نسل چهارم MPV لوکس در ماه آگوست رونمایی شد و اکنون نسخه مجلل تری از مدل را در تنظیمات هفت و نه صندلی معرفی شده است.

نقطه مهم های-لیموزین ارتفاع بلند سقف 291 میلی متر است که از خارج به نظر می رسد یک جعبه بار است اما فضای زیادی را برای سرنشینان عقب فراهم می کند. از دیگر نکات برجسته بیرونی می توان به سپر اصلاح شده، صفحات ترمز نقره ای و جلوپنجره با طرح کرومی به شکل لوزی اشاره کرد. این خودرو همچنین دارای یک پله جانبی، چراغ های ترمز کمکی عقب و یک نشان "Hi-Limousine" است تا آن را از مدل معمولی متمایز کند.

ردیف دوم دارای صندلی های بزرگ از نوع استراحت با پایه های تاشو برای پایه است. هنوز هم صندلی های ردیف سوم را برای اشغال بیشتر در اختیار دارد. تجهیزات ایمنی موجود در نوع لیموزین شامل شش کیسه هوا با جدیدترین سیستم های کمک راننده مانند سیستم جلوگیری از برخورد متقاطع، کمک رانندگی در بزرگراه، کمک چراغ روشنایی، کمک به حفظ خطوط و دوربین دید عقب است.

پیشرانه آن یک موتور 3.5 لیتری V6 بنزینی است که 290 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور دارد و با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت می شود. پیش بینی می شود های-لیموزین فقط در سال آینده به فروش جهانی برسد. در همین حال، کارناوال در فوریه سال جاری با قیمت شروع 24.95 روپیه در هند رونمایی شد و در سه تریم شامل پریمیوم، پرستیژ و لیموزین ارائه می شود. این موتور از یک موتور 2.2 لیتری دیزلی با قدرت 197 اسب بخار و 440 نیوتن متر گشتاور همراه با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهره می برد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"