کد خبر: ۵۹۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: نسل جدید پژو 308 بخاطر تازه سازی قابل توجه قرار گرفته است.


گروه بین الملل: نسل جدید پژو 308 بخاطر تازه سازی قابل توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرخودرو، اولین بار در سال 2013 وارد بازار شد و عکس های جاسوسی چند ماه گذشته نشان داده است که تکامل آن به خوبی پیش می رود، اگرچه ما چیزهای زیادی از آن ندیده ایم. مجموعه تصاویر جدید، هاچبک را در یک روکش سیاه و سفید نشان می دهد.

به نظر می رسد که عکس ها نمونه ای آماده برای تولید را با نمای بیرونی نقره ای نشان می دهند، اما روکش جزئیات دقیق تر طراحی را پنهان می کند. ظاهر جدید آن با پلتفرم EMP2 این شرکت جفت شده و فضای کابین را افزایش می دهد. این روکش همچنین اندکی از طراحی را نشان می دهد و نمای کاملی از چراغ های عقب را ایجاد می کند، که به نظر می رسد در بالای سپر عقب قرار دارند. در جلو، می توانیم طراحی سپر را مشاهده کنیم که شبیه به پژو 508 با چراغ های روز عمودی است.

احتمالاً طیف وسیعی از پیشرانه ها وجود خواهد داشت، اگرچه ما بیشتر از هیجان نسخه اسپرت که به عنوان جانشین 308 GTi به حساب می آید، بسیار هیجان زده هستیم. شایعات حاکی از آن است که این مدل مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک و پیشرانه هیبریدی است، دقیقاً مانند 508 PSE که می تواند حدود 300 اسب بخار (223 کیلووات) نیرو تولید کند.

انتظار داریم پژو، 308 جدید را سال آینده رونمایی کند، اگرچه تاریخ دقیق آن مشخص نیست. پژو یک برند شناخته شده در ایالات متحده نیست، اما احتمالاً این تغییر خواهد کرد. زیرا این شرکت قصد دارد در سال 2023 به ایالات متحده برگردد و با FCA همکاری کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"