کد خبر: ۵۹۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: موفقیت خودروهای هاچبک در ایالات متحده دشوارتر شده است.


گروه بین الملل: موفقیت خودروهای هاچبک در ایالات متحده دشوارتر شده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودروها در ایالات متحده هرگز به خوبی مورد علاقه قرار نگرفته اند، اما بحث در مورد ترکیب عملکرد و کاربرد غیرممکن است. این بدان معناست که برخی از بازارها خودروهایی را خریداری می کنند که ما از آنها استفاده نمی کنیم، مانند فولکس واگن گلف GTI TCR و هیوندای i30 N.

هر دو برای مشتری های مشابه رقابت می کنند، اگرچه فقط یک نفر می تواند برنده شود. هر دو دارای یک پیشرانه 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژر هستند، هرچند فولکس واگن از قدرت بیشتری برخوردار است - 285 اسب بخار (213 کیلووات) و 280 پوند فوت (380 نیوتن متر) گشتاور در مقایسه با 270 اسب بخار (202 کیلووات) و 260 پوند فوت (353 نیوتن متر). فولکس واگن موتور گلف را با یک جعبه دنده شش سرعته دو کلاچه جفت می کند در حالی که هیوندای، که حدود 418 پوند (190 کیلوگرم) سنگین تر است، دارای جعبه دنده شش سرعته دستی است.

اختلاف قدرت بین این دو خودرو کم است، اما اگر این تفاوت را با یک اختلاف وزن قابل توجه و تاکتیک های تعادل عملکرد ترکیب کنید، برتری گلف کاملاً مشخص خواهد بود. فولکس واگن گلف امسال با نسل جدید GTI و گلف R وارد ایالات متحده شد، اگرچه گلف مدل پایه با آنها عرضه نخواهد شد. GTI TCR نیز می تواند به ایالات متحده بیاید، اما رقبای زیادی نخواهد داشت.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"