کد خبر: ۵۹۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: به استثنای برچسب قیمت که از 358 هزار دلار شروع می شود، درباره مک لارن 765LT چیزهای زیادی را می توان دوست داشت.


گروه بین الملل: به استثنای برچسب قیمت که از 358 هزار دلار شروع می شود، درباره مک لارن 765LT چیزهای زیادی را می توان دوست داشت.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو با سرعت فوق العاده ای همچون فیلم های علمی تخیلی همراه است و طراحی آوانگارد که آن را از مک لارن های کوچکتر متمایز می کند. به نظر نمی رسد که به اندازه یک سنا یا اسپیدتیل قابل توجه باشد، اما قیمت آن حدود هفت رقم است.

افرادی که یک خودروی سوپراسپرت خرید می کنند به ندرت سراغ مدل پایه می روند زیرا تمایل دارند حداقل تعدادی از پکیج های لیست گزینه ها را علامت بزنند. یک درصدی که مایل اند هزینه بیشتری پرداخت کنند، می توانند با تماس با عملیات ویژه مک لارن - بخش سفارشی شرکت - گامی فراتر بگذارند.

با نگاه کردن به پشت چرخ هایی که کالیپرهای ترمز جلو و عقب به ترتیب در ولکانو قرمز و آزورس قرار گرفته اند، می بینیم که تجهیزات MSO بیشتری وجود دارند. شاید حتی چشم نوازتر از رنگ، دریچه سقفی الیاف کربن باشد که در شیشه بالایی عقب تعبیه شده و هوا را به سمت موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو هدایت می کند.

این765LT خاص دارای گرافیک Strata و آرم MSO است که تکیه گاه های سر و همچنین طاقچه های در را با الیاف کربن غرق کرده است. تم بیرونی ممفیس قرمز در داخل مطابقت دارد.

فقط 765 دستگاه از765LT ساخته خواهد شد که برای سال 2020 تولید شده و همگی به فروش رسیده اند. مک لارن می گوید "ابراز علاقه" برای سال 2021 بیش از ظرفیت تولید است. خواهیم دید که تعداد زیادی از این خودروهای تولیدی به فروش واقعی تبدیل می شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"