کد خبر: ۵۹۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: هوندا سیویک Si مدل 2021 بسیار سخت پیدا خواهد شد و امسال عرضه بسیار محدودی دارد که به فروشندگان ضربه می زند.


گروه بین الملل: هوندا سیویک Si مدل 2021 بسیار سخت پیدا خواهد شد و امسال عرضه بسیار محدودی دارد که به فروشندگان ضربه می زند.

به گزارش خبرخودرو، سیویک Si مدل 2021 آخرین نمونه برای نسل دهم هوندا سیویک است که نسل یازدهم هوندا سیویک برای اولین بار در سال 2022 رونمایی می کند. اگر شما علاقه مند به داشتن یکی از 10 نسل آخر هوندا سیویک Si هستید بهتر است به زودی با نمایندگی محلی خود تماس بگیرید.

به دلیل کاهش تقاضا و انتقال به نسل جدید، هوندا عرضه کامل هوندا سیویک را فراهم نمی کند که خرید یک نمونه جدید را برای علاقه مندان بسیار دشوار می کند. با تجزیه و تحلیل تمام وب سایت های اصلی لیست فروشندگان خودرو، دریافتیم که فقط 500-600 سیویک Si برای فروش در سراسر آمریکا وجود دارد. این نشان دهنده کمتر از 3٪ از 22 هزار دستگاه موجود از هوندا سیویک جدید است که دستیابی به آن را برای علاقه مندان بسیار دشوار می کند.

کمبود عرضه و تعداد کم خودروها به این معنی است که آخرین مدل سال برای سیویک Si نسل دهم فشارهای جدی از جانب مشتریانی را که عادت به خرید و فروش دارند، تجربه خواهد کرد. سیویک Si مبتنی بر ارائه عملکرد عالی به مشتریان است، اما با افزایش رقابت قیمت گذاری از فولکس واگن هیوندای، به نظر می رسد که Si مدل 2021 در حال نبرد سختی است. هوندا تلاش خود را بر روی نسل یازدهم سیویک و تریم های کاربردی آن متمرکز کرده است تا محصول رقابتی تری را به مشتریان ارائه دهد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"