کد خبر: ۵۹۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
گروه بین الملل: پیست ناردو پروینگ گرندز در آپولیای ایتالیا میزبان ابرخودروهای زیادی برای تست سرعت است.


گروه بین الملل: پیست ناردو پروینگ گرندز در آپولیای ایتالیا میزبان ابرخودروهای زیادی برای تست سرعت است.

به گزارش خبرخودرو، با توجه به مناسب بودن این پیست برای تست خودروها و طیف گسترده آن، باعث شده تا بوگاتی دو مدل از خودروهای اخیرش را برای تست به این پیست ببرد.

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300+ برای سرعت مطلق ساخته شده است و شیرون پور اسپرت که خودروی سبک و چالاکی است. بوگاتی از هر نوع شیرون چهار نمونه تستی و یک تیم 37 نفره از کارکنان بوگاتی را فرستاده است که چهار هفته وقت صرف آزمایش این ماشین ها کرده اند. میزان داده های جمع آوری شده گیج کننده است.

وقتی صحبت از مهندسی ابرخودروهای از پیش تولید شده می شود، به این معناست که به برای بهبود عملکرد آن ها نیاز به انجام تنظیمات دقیقی وجود دارد. مهندسان بوگاتی زمان زیادی را صرف تغییر و کنترل ترمودینامیک اجزای اصلی خودروها کردند. یعنی موتور و سیستم انتقال قدرت در شیرون سوپر اسپرت 300+، باید پایدار و قابل اعتماد باشند.

این سطح از وسواس به هنگام تولید دقیقاً معادل میلیون ها دلاری است که خریداران بوگاتی برای داشتن یک ابرخودروی انحصاری می پردازند. این نسخه های بوگاتی شیرون نشان می دهند که پلتفرم آن ها چقدر انعطاف پذیر است که همراه با مهندسی دقیق، نتایج فوق العاده ای در پی خواهد داشت. مشتاقانه منتظریم از هر دو خودروی تولیدی رونمایی شود تا شاهد این موفقیت بزرگ در صنعت مهندسی باشیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"