کد خبر: ۵۹۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
گروه بین الملل: پس از رونمایی از این سدان عضلانی در ماه جولای، حالا قیمت آن برای مدل 2021 اعلام شد.


گروه بین الملل: پس از رونمایی از این سدان عضلانی در ماه جولای، حالا قیمت آن برای مدل 2021 اعلام شد.

به گزارش خبرخودرو، قیمت دوج چارجر SRT هلکت ردآی از 78 هزار و 595 دلار (به علاوه هزار و 495 دلار هزینه ارسال) اعلام شد. خریداران می توانند از ماه سپتامبر سفارش خود را ثبت و اوایل سال 2021 آن را تحویل بگیرند.

این خودرو، با موتور 6.2 لیتر سوپرشارژر V8، توان 797 اسب بخار (594 کیلووات) و گشتاور 707 پوند فوت (959 نیوتون متر) تولید می کند. این قدرت زیاد، می تواند سرعتی برابر با 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) را ظرف 3.0 ثانیه پر کند و نهایت سرعت آن برابر با 203 اسب بخار (327 کیلومتر در ساعت) است.

موتور برای دستیابی به این بازدهی، از قطعات چلنجر SRT دیمن، مانند اجزای داخلی قوی تر و دریچه سوپاپ ارتقا یافته استفاده می کند. همچنین دارای پاور چیلر است که از تهویه خنک کننده هوا برای کاهش دمای هوای ورودی استفاده می کند.

پیشرانه ردآی شامل جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک همراه با مبدل گشتاور ارتقا یافته است که نیرو را از طریق پروانه های محکم فولادی با مقاومت بالا ارسال می کند.

کاپوت بدنه ردآی با فرورفتگی های کاربردی و دریچه های اضافی همراه است. این کاپوت در چارجر هلکت مدل 2021 هم به کار رفته است.

در خط تولید چارجر، سیستم تمام چرخ محرک GT به صورت استاندارد با چرخ های 20 اینچ تولید همراه است که با SXT به صورت آپشنال می آید. با انتخاب پکیج Blacktop می توانید رنگ خودرو را به Black Noise تغییر دهید.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"