کد خبر: ۵۹۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
گروه بین الملل: سال آینده در چنین تاریخی، شرکت جیپ دو مدل جدید در خط تولید خود خواهد داشت: واگنیر و گرند واگنیر.


گروه بین الملل: سال آینده در چنین تاریخی، شرکت جیپ دو مدل جدید در خط تولید خود خواهد داشت: واگنیر و گرند واگنیر.

به گزارش خبرخودرو، هر دو مدل با سه ردیف صندلی ارائه خواهند شد. با توجه به تیزرهایی که به طور مداوم منتشر می شوند، مدت زمان زیادی از انتظار ما باقی نمانده است. جیپ در حساب رسمی اینستاگرام خود، ویدیویی منتشر کرد که در آن، طرح سایه مانندی از خودرو دیده می شود.

متاسفانه در این ویدیو جزئیات زیادی به نمایش گذاشته نشده اند و این خودرو در نگاه اول، شبیه گرند چروکی به نظر می رسد. شباهت این دو خودرو به این علت است که هر دو از شرکت جیپ هستند. انتظار می رود در واگنیر همان جلوپنجره هفت میله ای جیپ به کار رفته باشد که هدلایت ها از دو طرف آن را در بر می گیرند. در این تصویر سایه مانند، جزئیات زیادی از این خودرو نشان داده نشده اند.

جزئیاتی در رابطه با تفاوت واگنیر با گرند واگنیر منتشر نشده است. تیزرهای قبلی، نمایی از درون کابین فوق لوکس گرند واگنیر، نشان می دادند. یکی از موارد لوکس به کار رفته در کابین این خودرو، نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی است، که بدون فریم و 12 اینچ است.

جیپ به طور رسمی اعلام کرده بود که از گرند واگنیر در تاریخ 3 سپتامبر رونمایی خواهد کرد. طبق برنامه ریزی، تولید این خودرو از سه ماه دوم سال 2021 آغاز می شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"