کد خبر: ۵۹۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
گروه بین الملل: در ماه می تصاویر پنهانی از لندرور دیسکاوری منتشر شدند.

گروه بین الملل: در ماه می تصاویر پنهانی از لندرور دیسکاوری منتشر شدند.

به گزارش خبرخودرو، پس از یک ماه، تصاویر بیشتری از این خودرو منتشر شدند که آن را با پوشش استتاری سیاه و سفید نشان می دادند. هم اکنون تصاویر جدیدی از این خودرو منتشر شده اند و تغییراتی را در قسمت کابین خودرو نشان می دهند.

نمایشگر بزرگی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی روی داشبورد به چشم می خورد. البته این مسئله اصلا عجیب نیست، زیرا اکثر خودروسازان، صفحه های لمسی را جایگزین سیستم های فیزیکی می کنند. به نظر می رسد فرمان خودرو هم تغییر کرده است. تغییرات دیگر کابین شامل شارژر بی سیم و آینه دید عقب هوشمند است.

قسمت عمده تغییرات مربوط به قسمت خارجی خودرو است. پوشش استتاری از ماه می تا کنون روی خودرو قرار دارد. این پوشش، تغییرات قسمت جلو و عقب خودرو از قبیل سپرهای بازطراحی شده، جلوپنجره جدید، چراغ ها و ... را پوشانده است.

احتمالا پیشرانه این خودرو هم ارتقا یابد. شایعاتی در مورد استفاده لندرور از سیستم 48 ولت هیبرید ملایم و پلاگین وجود دارند. سیستم پلاگین موجود در لندرور دیسکاوری، از سیستم های موجود در دیسکاوری اسپرت و رنجرور ایووک بزرگ تر است. سیستم 48 ولت برای پیشرانه های بنزینی و دیزلی قابل استفاده خواهد بود.

اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی از این خودرو منتشر نشده است اما فروش آن در آمریکا، باید از سال آینده شروع شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"