کد خبر: ۵۷۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸
گروه بین الملل: یک رولز رویس فانتوم جدید رونمایی شده که به سفارش یک کارآفرین استکهلمی با تمایل به گل ها ساخته شده است.


گروه بین الملل: یک رولز رویس فانتوم جدید رونمایی شده که به سفارش یک کارآفرین استکهلمی با تمایل به گل ها ساخته شده است.

به گزارش خبرخودرو، یک مشتری با همسر و دو فرزند خود که هر یک نام یک گل را دارند سفارش یک فانتوم با نمایی از گل ها را داده که توسط یک میلیون گلدوزی ایجاد شده است.

باغ رز در خانه اصلی رولز رویس در گودوود یعنی ساسکس غربی منبع اصلی الهام برای Ieuan Hatherall ، طراح سفارشی رولز رویس بوده است. این باغ رز تنها مکان در دنیا است که رز فانتوم در آن رشد می کند و اختصاصا برای رولز رویس پرورش داده می شود.

باغ گل سفارشی رولز رویس را ببینید!

به سفارش این مشتری، رنگ بدنه جدیدی به نام طاووس و پروانه های آدونیس آبی برای این خودرو معرفی شد. خانواده این مشتری نیز نقشی خلاقانه در ساخت این خودرو داشته اند و همسر او چترها و دخترش رنگ بدنه این فانتوم را طراحی کرده اند. رنگ بدنه آبی طاووسی رز فانتوم در تضاد با خط سقف دوگانه آبی چارلز است که یادآور رایحه رز است و برای معرفی طرح رز در این خودرو به کار رفته است. طراحی رینگ های این خودرو نیز دارای نوار دوگانه ای به رنگ آبی چارلز است.

باغ گل سفارشی رولز رویس را ببینید!

کابین این رولز رویس فانتوم رز دارای طرحی نامتقارن غنچه تا گل بوده و در خط سقف از عقب به سمت جلو کشیده شده است. هم چنین خط سقف استارلایت نمادین این خودروساز در این خودرو صحنه رزهایی که پخش شده اند را با چراغ های فیبر نوری روشن می کند. در قسمت پشت این خودرو کوسن های نرم صندلی ها دارای رنگی معکوس با بدنه است یعنی چرم آبی چارلز با دوخت آبی طاووسی دارد در حالی که رزهای گلدوزی شده آن به سمت شیشه جلو کشیده شده است.

روی داشبورد این خودرو نیز طرح این گل ها به چشم می خورد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"