کد خبر: ۵۶۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
گروه بین الملل: کیا موتورز هند روی شاسی بلند کوچکی کار می کند که با هیوندای Venue، سوزوکی ویتارا Brezza و مدل هایی مشابه رقابت خواهد کرد.


گروه بین الملل: کیا موتورز هند روی شاسی بلند کوچکی کار می کند که با هیوندای Venue، سوزوکی ویتارا Brezza و مدل هایی مشابه رقابت خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، این شاسی بلند کوچک مبتنی بر پلتفرمی مشترک با هیوندای Venue خواهد بود. البته این خودرو از فلسفه طراحی نمادین کیا بهره خواهد برد.

این شاسی بلند کوچک سومین محصول کیا برای هند پس از Seltos و گرند Carnival لوکس خواهد بود. این خودرو در نیمه دوم سال 2020 حدود ماه اوت راهی بازار هند خواهد شد. کیا موتورز هند تصمیم دارد تا سال 2022 به طور کلی به ظرفیت تولید 300 هزار دستگاهی خود برسد که به گفته این خودروساز به تنهایی با Seltos و گرند Carnival قابل تحقق نیست و مدل های دیگری برای این منظور نیاز هستند.

شاسی بلند کوچک کیا دارای ویژگی هایی نسبتا مشابه با Venue خواهد بود. گمان می رود این خودرو از ویژگی های ارتباطی هوشمند از طریق مجموعه UVO Connect و eSIM برای اتصال اینترنتی بهره ببرد. کیا زیر کاپوت این خودرو موتورها و گیربکس های مشابه Venue را تعبیه خواهد کرد. دو موتور بنزینی 1.2 لیتری Kappa و 1.0 لیتری TGDi برای این خودرو موجود خواهد بود. موتور 1.0 لیتری این خودرو می تواند با گیربکس هفت سرعته DCT همراه شود. این خودرو هم چنین از موتور 1.4 لیتری CRDi دیزلی متصل به گیربکس دستی شش سرعته بهره خواهد برد.

کیا در پی قیمتی رقابتی برای این شاسی بلند کوچک است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"