کد خبر: ۵۶۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
گروه بین الملل: جیپ رنگلر جدید قبل از عرضه در 9 اوت 2019 در بازار هند، در حال تست دیده شده است.

جیپ رنگلر جدید در هند تست می شود

گروه بین الملل: جیپ رنگلر جدید قبل از عرضه در 9 اوت 2019 در بازار هند، در حال تست دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، نسل جدید جیپ رنگلر همچون مدل کنونی خود به صورت CBU در هند فروخته می شود. گمان می رود این شاسی بلند در نسخه های سه و پنج در معرفی شود. به نظر می رسد خودرویی که در حال تست دیده می شود نسخه Rubicon رنگلر باشد.

این خودروی استتار شده دارای جلوپنجره هفت بخشی سنتی است که با چراغ های جلوی گرد با لامپ های LED تکمیل می شود. سپر جدید این خودرو چراغ های مه شکن پروژکتوری را در خود جای داده و گلگیرهای آن دارای LEDهای دید در روز با چراغ های راهنما هستند. قسمت پشت این خودرو دارای چراغ های عقب LED و لاستیک یدک نصب شده روی در صندوق عقب است. هم چنین در این تصاویر دیده می شود که قسمت پشت مدل سه در رنگلر دارای شیشه ثابت در طرفین خواهد بود.

جیپ رنگلر در بازارهای جهانی با چهار گزینه موتور موجود است. این موتورها شامل 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت 270 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر، 3.6 لیتری V6 بنزینی با قدرت 285 اسب بخار و گشتاور 353 نیوتون متر، 2.2 لیتری چهار سیلندر دیزلی با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتون متر و 3.0 لیتری V6 دیزلی با قدرت 240 اسب بخار و گشتاور 570 نیوتون متر است. این موتورها با گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک هشت سرعته موجود هستند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"