کد خبر: ۵۵۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۸
گروه بین الملل: لند روور دیفندر مدل 2020 قبلا در موقعیت های متعددی دیده شده بود و ماه گذشته نیز در جاده های هند تصاویری از آن به ثبت رسیده بود.


گروه بین الملل: لند روور دیفندر مدل 2020 قبلا در موقعیت های متعددی دیده شده بود و ماه گذشته نیز در جاده های هند تصاویری از آن به ثبت رسیده بود.

به گزارش خبرخودرو، اکنون تصویری از پانل تجهیزات این خودرو به صورت آنلاین درز کرده که در ان نیم رخ این مدل پنج در بدون پوشش دیده می شود. هم چنین در تصویر منتشر شده از مدل لگوی این خودرو نمایی از قسمت جلوی مدل سه در آن دیده شده است.

لند روور دیفندر مدل 2020 دارای دماغه ای عمودتر با جلوپنجره بالایی و زیرین مستطیلی، کاپوت شبیه به صدف و چراغ های جلوی گرد خواهد بود. این خودرو از ویژگی های بدنه جعبه ای شکل آشنا بهره خواهد برد اما اشتراکات بسیار کمی با مدل قبلی خود خواهد داشت. در نیم رخ نسل بعدی دیفندر ستون های B و D مشکی شده تعبیه شده در حالی که ستون های A و C آن به رنگ بدنه هستند. گلگیرهای مربعی، رینگ های آلیاژی بزرگ، خطوط مستقیم، شیشه های مربعی شکل و طراحی درهای وسیع، ویژگی های قدرتمند این شاسی بلند را ارتقا می دهند. در قسمت پشت این خودرو نیز لاستیک یدک روی در صندوق عقب دارای لولای کناری تعبیه شده است.

درز طراحی بدنه لند روور دیفندر 2020

لند روور دیفندر 2020 در نسخه پنج در 110 و سه در کوچک تر 90 عرضه خواهد شد. در حالی که دو سایز فاصله بین دو محور برای این خودرو موجود است این خودروساز قادر خواهد بود مدل های متعددی را برای دیفندر جدید عرضه کند. شایعه شده است که نسخه کشیده تری به نام 130 نیز برای این خودرو در دستور کار قرار دارد.

لند روور دیفندر جدید پلتفرم D7u مشترک با لند روور دیسکاوری، رنج روور اسپرت و رنج روور خواهد داشت. گزینه های موتور این خودرو شامل 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی و دیزلی و 3.0 لیتری شش سیلندر بنزینی در قدرت های متعدد از خانواده Ingenium خواهد بود. موتور 3.0 لیتری این خودرو به تکنولوژی هیبریدی متعادل 48 ولتی مجهز خواهد شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"